Autor: Kamil Szabłowski
Sposobów i środków, aby zachować higienę w pokojach, łazienkach i restauracjach, jest wiele. To jeden z priorytetów każdego hotelu.
Na to, czy gość będzie czuł się dobrze w naszym hotelu, decydujący wpływ ma czystość. To ona jest najczęstszym tematem dyskusji na forach internetowych poświęconych hotelarstwu i ona często determinuje wybór rezerwacji. - Nie warto szukać oszczędności przy zakupie środków czystości.
Od higieny zbyt wiele zależy, począwszy od komfortu gości aż po wypełnianie przepisów sanitarnych - uważa Bartosz Jedliński współwłaściciel firmy sprzątającej "Jalles". Potwierdza to także Jacek Majerowicz z firmy "Majer": - Korzystne jest także to, że zapewniamy całe zaplecze techniczne niezbędne do sprzątania.
Niezależnie od wyboru czy to źródła zaopatrzenia, czy konkretnych produktów, trzeba pamiętać, że wizerunek hotelu zależy w dużej mierze od czystości w pokojach, łazienkach i restauracjach. Warto dogłębnie przeanalizować ten aspekt działalności, żeby wyeliminować ewentualne błędy, które w znacznym stopniu wpływają na liczbę rezerwacji.
Źródła zaopatrzenia
Zaopatrzenie w środki czystości może się odbywać na tr [...]
Na to, czy gość będzie czuł się dobrze w naszym hotelu, decydujący wpływ ma czystość. To ona jest najczęstszym tematem dyskusji na forach internetowych poświęconych hotelarstwu i ona często determinuje wybór rezerwacji. - Nie warto szukać oszczędności przy zakupie środków czystości.
Od higieny zbyt wiele zależy, począwszy od komfortu gości aż po wypełnianie przepisów sanitarnych - uważa Bartosz Jedliński współwłaściciel firmy sprzątającej "Jalles". Potwierdza to także Jacek Majerowicz z firmy "Majer": - Korzystne jest także to, że zapewniamy całe zaplecze techniczne niezbędne do sprzątania.
Niezależnie od wyboru czy to źródła zaopatrzenia, czy konkretnych produktów, trzeba pamiętać, że wizerunek hotelu zależy w dużej mierze od czystości w pokojach, łazienkach i restauracjach. Warto dogłębnie przeanalizować ten aspekt działalności, żeby wyeliminować ewentualne błędy, które w znacznym stopniu wpływają na liczbę rezerwacji.
Źródła zaopatrzenia
Zaopatrzenie w środki czystości może się odbywać na tr [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz