Accor realizuje plan rozbudowy portfolio marek premium w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłaszając premierę dwóch z nich Pullmana na Węgrzech i Swissôtel w Czarnogórze.
Zlokalizowany w pobliżu Opery Narodowej w Budapeszcie, Pullman Budapest, jako pierwszy hotel tej marki premium w kraju przyjmie gości z końcem marca. Do ich dyspozycji będzie 136 pokoi w budynku, w którym dotychczas mieścił się Hard Rock Hotel Budapest. Obiekt wyróżni się unikalną koncepcją gastronomiczną i rozrywkową opracowaną przez Paris Society, łącząc sztukę kulinarną, architekturę i design. Do dyspozycji gości będzie także widok na historyczną panoramę stolicy Węgier z hotelowego baru z koktajlami, dużym wyborem win i tapas. Hotel oferuje także dwie sale konferencyjne. Goście Pullmana mogą też korzystać bezpłatnie z zestawów fitnessowych dostępnych na życzenie dla wszystkich pokoi i apartamentów..
– Z przyjemnością ogłaszamy debiut naszej marki premium na jednym z kluczowych rynków dla Accor w Europie Środkowo-Wschodniej. Budapeszt jest jedną z najpopularniejszych destynacji w Europie, gdzie utrzymuje się rosnący trend turystów odwiedzających to fantastyczne miasto. Dzięki temu to idealne miejsce dla marki Pullman, która pomimo 150-letniej historii wciąż przyciąga tłumy turystów – zaznacza Dilek Sezer, Senior Development Director, ENA Development Southeast Europe Accor Premium, Midscale & Economy Brands. – Pullman Budapest jest doskonałym przykładem tętniącego życiem miejskiego hotelu, który idealnie pasuje do charakteru tej marki. Jesteśmy przekonani, że zapewni on nową jakość na lokalnym rynku hotelarskim i zagwarantuje niezwykłe wrażenia podróżnym przybywającym do Budapesztu ze wszystkich zakątków świata.
Jak opisuje Accor: „Pullman to międzynarodowa marka premium skierowana głównie do kosmopolitycznych podróżnych, którzy mają szerokie kontakty i lubią łączyć pracę z wypoczynkiem. Hotele Pullman, zlokalizowane w najbardziej tętniących życiem miastach na świecie i najbardziej popularnych miejscach turystycznych, zapraszają współczesnych poszukiwaczy przygód, nomadów i odkrywców, podróżujących samodzielnie lub z podobnie myślącymi towarzyszami i współpracownikami, w interesach lub dla przyjemności”.
Kolejną z destynacji, gdzie Accor rozbudowuje portfolio obiektów premium jest Czarnogóra. Grupa otworzyła właśnie pierwszy hotel szwajcarskiej marki Swissôtel. Położony na wysokości 1,6 tys. m.n.p.m. Swissôtel Resort Kolašin oferuje 116 pokoi zapewniając doświadczenia szwajcarskiej gościnności pośród górskich krajobrazów. Zaprojektowany z myślą o otoczeniu hotel łącząc kamień i drewno stanowi kombinację rustykalnego uroku i nowoczesnych udogodnień. Do dyspozycji gości jest restauracja i bar z rozległym tarasem na świeżym powietrzu oraz salon z kominkiem, ozdobiony motywami narciarskimi w stylu vintage, będącymi hołdem dla tradycji sportów zimowych regionu. W hotelu znajduje się także zaplecze wellness i SPA, które będzie dostępne dla gości w sezonie letnim.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością ożywienia tego niezwykłego miejsca i z niecierpliwością czekamy na gości z całej Europy, którzy odwiedzą tę zapierającą dech w piersiach nieruchomość. Jestem pewien, że Swissôtel Resort Kolašin zachwyci wszystkich podróżnych i stanie się ich ukochanym górskim schronieniem podczas zimowych i letnich wakacji – mówi Dilek Sezer.
Jak opisuje Accor: „Swissôtel Hotels & Resorts, jedna z najbardziej znanych szwajcarskich marek na świecie, oferuje nowoczesne hotele przepełnione świeżością i witalnością alpejskiej energii, zakorzenione w tradycji szwajcarskiej gościnności. Szanowany za inteligentny design, wysokiej jakości rzemiosło i świadome podejście do zrównoważonego rozwoju, Swissôtel zapewnia swoim gościom spokój ducha, aby mogli odkrywać świat, odkrywać prawdziwe nagrody życia i korzystać z możliwości dobrego życia. Marka Swissôtel została założona w 1980 roku i obecnie liczy ponad 30 hoteli na całym świecie, w tym flagowe obiekty, takie jak Swissôtel The Bosphorus w Stambule, Swissôtel The Stamford w Singapurze, Swissôtel Chicago i Swissôtel Jakarta Pik Avenue”.
Dodaj komentarz