Wchodzący w skład Grupy PHH czterogwiazdkowy hotel Halo Szczecin (dawniej hotel Rycerski), powrócił na rynek po gruntownym remoncie. Do dyspozycji gości oddaje 33 pokoje, restaurację, salę konferencyjną oraz parking.
Projekt hotelu został przygotowany w oparciu o założenia marki Halo, która proponuje gościom spędzenie czasu w wyjątkowych lokalizacjach. Motywem przewodnim nowej odsłony hotelu jest muzyka – w nawiązaniu do słynnej Filharmonii Szczecińskiej. Pojawia się on np. w postaci subtelnie podświetlonych talerzy perkusji na ścianie lobby baru, unikalnych, tematycznych grafik i tapet, zlokalizowanych w pokojach, korytarzach i innych strefach hotelowych. Projektanci wykorzystali zabytkową tkankę budynku, wpisując w nią wnętrza łączące nowoczesność, funkcjonalność i komfort.
– Halo Szczecin to kolejny hotel, który dołącza do nowego brandu, wprowadzonego na rynek przez PHH jesienią minionego roku. Jest to doskonała propozycja dla miłośników historii, kultury i architektury, którzy chcą spędzić czas w wyjątkowej okolicy pełnej ciekawych atrakcji turystycznych. Ze swojego otoczenia czerpie to, co charakterystyczne dla Szczecina, nawiązując do słynnej Filharmonii Szczecińskiej – podkreśla Aneta Wodyk, prezes PHH Hotele (spółki, do której należy hotel Halo Szczecin).
Za architekturę odpowiadał zespół Integral-Projekt, a prace modernizacyjne wykonało konsorcjum HRCA-Infine, natomiast grafiki i tapety stworzyła malarka i architektka Paulina Czerko.
Pod markę Halo wprowadzono już hotele i obiekty hotelowe Grupy PHH w Szczyrku, Helu i Toruniu, a po przeprowadzeniu generalnych remontów wejdą pod nią również hotele Krynica w Krynicy-Zdroju i Wolin w Międzyzdrojach.
Dodaj komentarz