Według danych z końca stycznia 2024 r. zbieranych przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych w Polsce było zarejestrowane 58 341 samochodów całkowicie elektrycznych (BE V – battery electric vehicles), a łącznie po polskich drogach jeździło 100 737 samochodów z napędem elektrycznym (PHEV – plug-in hybrid electric vehicles). I te liczby będą tylko rosły, choćby w związku z wchodzącymi wkrótce w życie europejskimi regulacjami prawnymi. Więc ich kierowcy (często z rodzinami) będą coraz częstszymi gośćmi hoteli, a będą je wybierali ze względu na możliwość naładowania auta.
Wraz z rosnącą liczbą samochodów elektrycznych na drogach oraz rozwojem elektromobilności warto zwrócić uwagę na możliwości wynikające z posiadania własnej stacji ładowania przy hotelu. Dla właścicieli elektrycznych pojazdów dostępność ładowarki jest ważniejsza niż cena noclegu. Dlatego hotele coraz częściej decydują się na inwestowanie w stacje ładowania, przyciągając tym samym nowych klientów. Posiadanie stacji ładowania stanowi szansę dla hoteli na wyróżnienie się na tle konkurencji. Inwestycja w stację ładowania przyczynia się również do budowy prestiżu i zwiększenia rozpoznawalności marki hotelu jako miejsca przyjaznego dla środowiska i odpowiedzialnego biznesu.
Posiadanie własnej stacji ładowania otwiera również możliwość dodatkowego dochodu dla hotelu. Kierowcy samochodów elektrycznych podróżujący w okolicy będą skłonni wybrać hotel, który oferuje ładowarki, a wprowadzenie opłat za korzystanie z ładowarki pozwoli zwiększyć przychody i wykorzystać potencjał rosnącego rynku elektromobilności. Firmy specjalizujące się w dostarczaniu stacji ładowania dla ho
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz