Nowocześni turyści z młodych pokoleń modyfikują zasady sektora turystyki. Jak wynika z Adyen Retail Report, już co trzeci Polak wybiera firmy, które oferują mu „nagrodę” za wybór usług. Jakie technologie doceniają podczas wyjazdów? I ilu hotelarzy może odpowiadać na ich potrzeby?
Planowanie wakacji i rozrywki to w Polsce domena kanałów cyfrowych – przy poszukiwaniu celu podróży tę ścieżkę wybiera aż 72 proc. Polaków. Miejsce, cena i wnętrza to nie jedyne rzeczy, na które zwracają uwagę w kontekście doboru noclegu. Część cech poszukiwanych obecnie przez wyjeżdżających skupia się wokół technologii. Teraz, kiedy goście są przyzwyczajeni do bezproblemowych, spersonalizowanych doświadczeń w innych branżach, są bardziej skłonni wybrać zapewniające to samo hotele. Dla firm z sektora hospitality to wyzwanie, aby poprzeczkę zawiesić wysoko.
Zdalnie, szybko i wygodnie
Rozwiązaniem technologicznym, które ankietowani w badaniu Adyen Retail Report 2023 oznaczali jako wybierane najczęściej, okazał się self-check-out (68 proc.). Jednak tylko 12,5 proc. przedstawicieli polskiego rynku usług przyznaje, że umożliwia już np. rozliczenia za pomocą jednego kliknięcia. Ale firmy potwierdzają, że w najbliższej przyszłości planują inwestycje w technologie ograniczające
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz