Izabela Sikora, wcześniej m.in. związana z sieciami Puro Hotels i Zdjowa Invest & Hotels, została dyrektor sprzedaży i rozwoju w grupie Saltic Resorts & Spa z kompleksami w Łebie i Grzybowie k. Kołobrzegu.
Pierwsze doświadczenia hotelarskie zbierała blisko 30 lat w warszawskim hotelu Bristol. Doświadczenie w zakresie organizacji wydarzeń wykorzystała w rozwijającym się Sodexho, gdzie m.in. koordynowała obsługę głównych sponsorów Igrzysk w Sydney w 2000 r. Pod koniec 2001 r. przeniosła się do Moskwy, gdzie tworzyła struktury sprzedaży i raczkujący wtedy revenue management w Le Meridien Moscow Country Club. Potem dla sieci Starwood zarządzała pro-aktywną sprzedażą w Polsce centralnej i wspierała nowo powstające hotele marki Sheraton w Poznaniu i Krakowie (2003-2006). Odpowiadała również za reorganizację, analizę procesów i tworzenie nowych struktur sprzedaży re-aktywnej (2007-2011) dla warszawskich hoteli tej sieci: Sheraton i The Westin.
W krajach nadbałtyckich, gdzie spędziła łącznie osiem lat pracując w Tallinnie (Estonia) i Rydze (Łotwa) była blisko związana z rynkami skandynawskimi i europejskimi, odpowiadając za koordynację i zarządzanie procesami sprzedażowymi z poziomu regionu dla grupy 15 hoteli Radisson Blu i Park Inn by Radisson oraz okresowo siedmiu hoteli tej grupy w Polsce. Potem przez dwa lata była dyrektor generalną sieci cukiernia Batida. W 2019 r. została regionalną dyrektor sprzedaży sieci Puro Hotels. Okres przestoju pandemicznego w branży poświęciła na analizę rozwiązań technologicznych, które wykorzystała ostatnio do automatyzacji i spajania procesów w obszarach marketingu, sprzedaży i obsługi dla sieci Zdrojowa Hotels pełniąc obowiązki na stanowisku commercial directora.
Dodaj komentarz