Autor: Jerzy Miklewski
Jerzy Miklewski
Autor jest właścicielem firmy eksperckiej HOTELON,
ekspertem Instytutu Turystyki oraz twórcą i realizatorem sieci hoteli IDEAL.
Z prawdziwą przyjemnością zapoznałem się z zamierzeniem inwestycyjnym w Świdnicy. Mowa jest o całkiem niewielkim hotelu o standardzie dwóch gwiazdek, jakich to hoteli w Polsce brakuje. Zwłaszcza nowoczesnych i funkcjonujących pod polską marką.
Inwestor początkowy i autor tego pomysłu, firma Condix SA z Poznania, w mojej opinii bardzo sprawnie oceniła zarówno wielkość rynku, na którym ma działać przyszły hotel, jak i jego specyfikę. Świdnica to średniej wielkości miasto, prężnie rozwijające się gospodarczo (nowe inwestycje Electrolux i Palmolive) i atrakcyjne turystycznie (Kościół Pokoju wpisany na listę UNESCO, przyciągający corocznie wielu turystów).
Za tymi zjawiskami powinien pójść rozwój bazy noclegowej. Jednak pod tym względem miasto stanęło w miejscu.
Baza noclegowa, a więc i hotelowa, nie wystarcza do zaspokojeni [...]
Autor jest właścicielem firmy eksperckiej HOTELON,
ekspertem Instytutu Turystyki oraz twórcą i realizatorem sieci hoteli IDEAL.
Z prawdziwą przyjemnością zapoznałem się z zamierzeniem inwestycyjnym w Świdnicy. Mowa jest o całkiem niewielkim hotelu o standardzie dwóch gwiazdek, jakich to hoteli w Polsce brakuje. Zwłaszcza nowoczesnych i funkcjonujących pod polską marką.
Inwestor początkowy i autor tego pomysłu, firma Condix SA z Poznania, w mojej opinii bardzo sprawnie oceniła zarówno wielkość rynku, na którym ma działać przyszły hotel, jak i jego specyfikę. Świdnica to średniej wielkości miasto, prężnie rozwijające się gospodarczo (nowe inwestycje Electrolux i Palmolive) i atrakcyjne turystycznie (Kościół Pokoju wpisany na listę UNESCO, przyciągający corocznie wielu turystów).
Za tymi zjawiskami powinien pójść rozwój bazy noclegowej. Jednak pod tym względem miasto stanęło w miejscu.
Baza noclegowa, a więc i hotelowa, nie wystarcza do zaspokojeni [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz