Pomimo wzrostu przychodów zysk Twojego obiektu zjadany jest przez rosnące koszty prowadzenia działalności? To typowe bolączki właścicieli i kadry zarządzającej polskich hoteli. Podpowiemy Ci, gdzie szukać oszczędności, aby Twój obiekt generował wyższy zysk!
Nasz ekspert, Radosław Altheim, dyrektor zarządzający sieci Q Hotels podzieli się z uczestnikami swoją wiedzą i sprawdzonymi metodami z zakresu analizy kosztów i zasady ich optymalizacji.
Dzięki udziałowi w tym specjalistycznym szkoleniu dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli dowiesz się na czym należy się koncentrować, aby faktycznie zaoszczędzić środki, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać, a także jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu.
Harmonogram:
9:15- 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 13:30 – Część I
· Gdzie szukać oszczędności, czyli analiza kosztów bezpośrednich, pośrednich i personelu
· Zasady optymalizacji kosztów zatrudnienia
13:30 – 14:30 – Lunch, networking
14:30 – 16:00 – Część II
· Skuteczne metody zwiększenia wydajności i rentowności pracy
· Optymalizacja zamówień do hotelu i restauracji
16:00 – 16:30 – Sesja dyskusji, pytań z sali
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
EKSPERT:
Radosław Altheim
Dyrektor Zarządzający, Q Hotels
Radosław Altheim posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobywane w hotelach w Polsce i całej Europie. W przeszłości m.in. dyrektor sprzedaży i zastępca dyrektora generalnego czterogwiazdkowego hotelu andel’s Łódź, od 2013 roku dyrektor generalny pięciogwiazdkowego, 155 pokojowego hotelu GrandHotel Tiffi w Iławie. Obecnie zarządza Grupą hotelową Q Hotels, posiadającą w portolio Hotele Q Kraków, Q Kraków Plus, Q Wrocław Plus i Grand Cru Gdańsk. Absolwent wydziału ekonomii Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dodaj komentarz