Sieć Louvre Hotels Group, której portfolio obejmuje m.in. takie marki jak Campanile, Kyriad i Première Classe, ogłosiło pięcioletni plan strategiczny, którego celem jest wprowadzenie do 2028 r. każdego z brandów do pierwszej trójki w segmentach i krajach, w których grupa prowadzi swoją działalność. Plan zakłada w tym czasie wyremontowanie 80 proc. hoteli.
Wramach nowej strategii zmodernizowano projekty wnętrz i przestrzeni hotelowych, by zwiększyć możliwość ich ciągłego dostosowywania do zmieniających się potrzeb. Plan obejmuje także rozwój usług oferowanych franczyzobiorcom poprzez stworzenie platformy usługowej, przeprojektowanie platformy zakupowej i programu lojalnościowego, a także optymalizację systemów informatycznych i narzędzi e-commerce.
Trzy etapy planu strategicznego
Na nowy kierunek strategiczny składają się trzy etapy:
• do 2025 r. – szczegółowe opracowanie oraz wdrożenie nowego planu i modelu biznesowego, a także zredefiniowanie podstawowych założeń każdej z marek; • w latach 2026-2027 – pobudzenie wzrostu organicznego;
• w 2028 r. – badanie dodatkowych możliwości. Louvre Hotels Group na nowo zdefiniowała strukturę swoich marek, aby zbudować silne i
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz