Autor: Piotr Lutycki
Polski rynek hotelarski rozwija się. Co miesiąc rozpoczynają działalność
trzy nowe obiekty i przybywa ponad 380 łóżek. Jak przy takim rozwoju
bazy noclegowej wygląda rynek inwestycji hotelarskich w Polsce?
W którym województwie powstaje najwięcej hoteli, kto do tej pory zainwestował najwięcej, ile kosztuje hotel, jakie są plany inwestycyjne największych na rynku sieci i inwestorów niezależnych, a jakie prognozy rozwoju rynku w najbliższych piętnastu latach? Na te oraz wiele nie zadanych tu pytań odpowiada raport "Rynek inwestycji hotelarskich w Polsce.
Wielkość rynku, koszty inwestycji" przygotowany wspólnie przez Instytut Turystyki oraz "Hotelarza". Raport, będący dogłębną analizą inwestycji hotelarskich, trendów występujących zarówno w całym kraju, jak i w poszczególnych województwach, ukaże się w lipcu tego roku. "Rok 2005 to kolejny rok rozwoju polskiego przemysłu hotelowego.
Wzrosła nie tylko liczba hoteli z 1198 w 2004 r. do 123 [...]
W którym województwie powstaje najwięcej hoteli, kto do tej pory zainwestował najwięcej, ile kosztuje hotel, jakie są plany inwestycyjne największych na rynku sieci i inwestorów niezależnych, a jakie prognozy rozwoju rynku w najbliższych piętnastu latach? Na te oraz wiele nie zadanych tu pytań odpowiada raport "Rynek inwestycji hotelarskich w Polsce.
Wielkość rynku, koszty inwestycji" przygotowany wspólnie przez Instytut Turystyki oraz "Hotelarza". Raport, będący dogłębną analizą inwestycji hotelarskich, trendów występujących zarówno w całym kraju, jak i w poszczególnych województwach, ukaże się w lipcu tego roku. "Rok 2005 to kolejny rok rozwoju polskiego przemysłu hotelowego.
Wzrosła nie tylko liczba hoteli z 1198 w 2004 r. do 123 [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz