Akademia Hotelarza już od 2006 roku pomaga podnosić kompetencje managerom i właścicielom hoteli miejskich i wypoczynkowych z całej Polski. To unikatowa formuła w ramach której najlepsi specjaliści ze swoich branż, dzielą się z praktykami hotelarstwa swoją wiedzą i doświadczeniem. Prezentujemy harmonogram szkoleń na najbliższy sezon wiosenny!
Warto poświęcić jeden dzień, by pracować efektywniej i mieć lepsze rezultaty!
Skorzystaj ze szkoleń managerskich Akademii Hotelarza, gdzie otrzymasz narzędzia i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym poprawisz wyniki obiektu, skutecznie zrekrutujesz i zmotywujesz pracowników, stworzysz najlepszą ofertę, zoptymalizujesz koszty, wyeliminujesz nadużycia, wprowadzisz procedury, podniesiesz średnią cenę i obłożenie, a Twój obiekt w konsekwencji tych działań będzie zarabiał więcej!
HARMONOGRAM SZKOLEŃ WIOSNA 2024
Budowanie i skuteczne zarządzanie recepcją hotelową
2024-02-01
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
To właśnie recepcja hotelowa jest pierwszym miejscem z którym gość ma styczność zaraz po wejściu do hotelu. Od recepcji zależy nie tylko w dużej mierze, czy będzie ze swojego pobytu zadowolony, ale także ile wyda w naszym hotelu.
Zapraszamy na specjalistyczne seminarium dla kadry zarządczej hoteli podczas którego dowiesz się jak rekrutować, wynagradzać, organizować pracę, premiować i wreszcie motywować do działań prosprzedażowych pracowników recepcji.
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli, kierownikom recepcji
Optymalizacja kosztów w hotelu – klucz do zwiększenia zysków
2024-02-29
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Pomimo wzrostu przychodów zysk Twojego obiektu zjadany jest przez rosnące koszty prowadzenia działalności? To typowe bolączki właścicieli i kadry zarządzającej polskich hoteli. Podpowiemy Ci, gdzie szukać oszczędności, aby Twój obiekt generował wyższy zysk!
Dzięki udziałowi w tym specjalistycznym szkoleniu dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli dowiesz się na czym należy się koncentrować, aby faktycznie zaoszczędzić środki, w których nieoczywistych obszarach najłatwiej wprowadzić oszczędności i gdzie ich szukać, a także jakie elementy można optymalizować bez obawy istotnego obniżenia standardu obiektu.
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Revenue management – podstawowe metody zarządzania ceną w hotelu
2024-03-14
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Zapraszamy na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU. Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!
Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.
Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
Revenue management – warsztaty praktyczne z zarządzania ceną w hotelu
2024-04-25
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Poznaj sprawdzone metody stosowane przez liderów rynku i zarabiaj więcej! Weź udział w specjalistycznym szkoleniu prowadzonym przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora e-commerce w Satoria Group. Grupa max 10 osób!
Realne przykłady, praca przy komputerach!
Cały dzień specjalistycznych, na bieżąco komentowanych zadań.
POSZERZ SWOJE KOMPETENCJE Z ZAKRESU KSZTAŁTOWANIA POLITYKI CENOWEJ HOTELU!
Szkolenie szczególnie polecane: osobom odpowiedzialnym za politykę cenową i sprzedażową hotelu
Efektywne zarządzanie hotelem niezależnym
2024-06-13
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
W hotelach sieciowych wiele procesów jest zestandaryzowanych. Zarządzanie hotelem niezależnym to prawdziwe wyzwania, gdzie z większością problemów kadra menadżerska musi radzić sobie sama na podstawie swojego doświadczenia i kompetencji. Dowiedz się jak najlepsi dyrektorzy hoteli niezależnych z rynku warszawskiego radzą sobie z sieciową konkurencją. Nasi specjaliści będą mówić m.in. o tym jak zyskać przewagę na konkurencyjnym rynku w otoczeniu hoteli sieciowych, jak nie ulec presji zarobkowej, czyli jak zatrzymać najlepszych pracowników i nie zbankrutować, a także o outsourcingu personelu w hotelu – komu i kiedy się opłaca?
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
Dział sprzedaży w hotelu – rekrutacja, wynagradzanie, zarządzanie
2024-06-20
Lokalizacja: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak liderzy branży budują i zarządzają działami sprzedaży w hotelu!
Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe dobrych pracowników powodują, że musimy na nowo definiować nasze podejście do rynku pracy.
Jak zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników działu sprzedaży?
Jak ich premiować, motywować?
Jak optymalizować koszty, by pracownicy na tym nie ucierpieli, a zysk hotelu był coraz wyższy?
Szkolenie szczególnie polecane: właścicielom i kadrze zarządzającej hoteli
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10, 509 416 935
w.wiater@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz