Autor: Agnieszka Buczak
Dzieci to jedni z najbardziej wymagających hotelowych gości. I choć to nie one decydują, w jakim hotelu spędzą wakacje z rodzicami, to jednak to właśnie ich samopoczucie w obiekcie zadecyduje, czy cała rodzina jeszcze do niego wróci.
Nie oceniają, nie sondują, nie wydają poleceń. Jednak to dla nich hotelarze starają się w sposób szczególny. Wiedzą bowiem, iż od dobrego samopoczucia i zabawy ich kilkuletnich gości zależy zarówno samopoczucie ich rodziców, jak i nierzadko pozostałych gości hotelowych. Jeśli pobyt w hotelu będzie dla dziecka radosnym przeżyciem pozbawionym nudy, jego rodzice lub opiekunowie sami dobrze odpoczną i z tym większą sympatią będą wspominać obiekt i do niego wracać. Jeśli jednak hotel nie zapewni dziecku odpowiedniego zaplecza do zabawy i wypoczynku, wówczas ani ono, ani tym bardziej rodzice nie zechcą spędzić w nim kolejnego urlopu.
Zabawy w plenerze
Niekwestionowanym atutem ośrodków, które zwykle wybierają rodzice z małymi dziećmi, jest ich lokalizacja i wyposażenie. Cenne są zatem miejsca oddalone od głównych szlaków, ale o dobrych drogach dojazdowych i niepozbawione śladów cywilizacji.
Tak, aby było jednocześnie cicho i spokojnie, ale też na wypadek jakiejś nieoczekiwanej sytuacji łatwo było dostać się do sklepu, apteki czy lekarza. Rodziny podczas wspólnych wyjazdów najczęściej szukają spokoju, ciszy i świeżego powietrza. Dlatego też zwykle wybierają miejsca z dala od dużych aglomeracji, otoczone lasami, blisko wody, z malowniczymi parkami i ogrodami. - Hotel Dębowa jest idealnym miejscem do wypoczynku dla rodzin z dziećmi przede wszystkim ze względu na dogodne położenie - podkreśla Alicja Zbyszewska, zastępca dyrektora ds. eksploatacji hotelu Dębowa Góra. - Posiadamy bezpośredni dostęp do jeziora i piaszczystą plażę.
Cały teren jest ogrodzony, a swoim gościom gwarantujemy atmosferę intymności - dodaje. Tak usytuowane ośrodki jednocześnie gwarantują pewien określony pakiet usług i atrakcji plenerowych. Hotelarze współpracują często z pobliskimi stadninami i ujeżdżalniami, w których mali goście mogą pobierać pierwsze lekcje jazdy konnej. Organizowane są również wypady wędkarskie nad okoliczne stawy.
Niemal każdy z hoteli o podobnej lokalizacji oferuje gościom również przejażdżki rowerowe. - Dla nas dzieci są bardzo ważną grupą wśród naszych gości (...) mamy dla nich specjalne atrakcje, w tym plac zabaw, małe rowery, a od tego roku minigolf - opowiada Dan Vowles, dyrektor hotelu Kadyny Country Club. Przyhotelowe tereny zielone stwarzają hotelarzom niemal nieograniczone możliwości oferowania atrakcji plenerowych. Baseny, pola golfowe, ścieżki rowerowe, boiska, zagrody grillowe - wszystkie te rozwiązania zaczynają powoli stanowić standard rodzinnych ośrodków wczasowych.
Ponieważ korzystanie z atrakcji plenerowych zawsze może wiązać się z ryzykiem wypadku, we wszystkich tego typu ośrodkach powinni zostać zatrudnieni wykwalifikowani profesjonalni [...]
Nie oceniają, nie sondują, nie wydają poleceń. Jednak to dla nich hotelarze starają się w sposób szczególny. Wiedzą bowiem, iż od dobrego samopoczucia i zabawy ich kilkuletnich gości zależy zarówno samopoczucie ich rodziców, jak i nierzadko pozostałych gości hotelowych. Jeśli pobyt w hotelu będzie dla dziecka radosnym przeżyciem pozbawionym nudy, jego rodzice lub opiekunowie sami dobrze odpoczną i z tym większą sympatią będą wspominać obiekt i do niego wracać. Jeśli jednak hotel nie zapewni dziecku odpowiedniego zaplecza do zabawy i wypoczynku, wówczas ani ono, ani tym bardziej rodzice nie zechcą spędzić w nim kolejnego urlopu.
Zabawy w plenerze
Niekwestionowanym atutem ośrodków, które zwykle wybierają rodzice z małymi dziećmi, jest ich lokalizacja i wyposażenie. Cenne są zatem miejsca oddalone od głównych szlaków, ale o dobrych drogach dojazdowych i niepozbawione śladów cywilizacji.
Tak, aby było jednocześnie cicho i spokojnie, ale też na wypadek jakiejś nieoczekiwanej sytuacji łatwo było dostać się do sklepu, apteki czy lekarza. Rodziny podczas wspólnych wyjazdów najczęściej szukają spokoju, ciszy i świeżego powietrza. Dlatego też zwykle wybierają miejsca z dala od dużych aglomeracji, otoczone lasami, blisko wody, z malowniczymi parkami i ogrodami. - Hotel Dębowa jest idealnym miejscem do wypoczynku dla rodzin z dziećmi przede wszystkim ze względu na dogodne położenie - podkreśla Alicja Zbyszewska, zastępca dyrektora ds. eksploatacji hotelu Dębowa Góra. - Posiadamy bezpośredni dostęp do jeziora i piaszczystą plażę.
Cały teren jest ogrodzony, a swoim gościom gwarantujemy atmosferę intymności - dodaje. Tak usytuowane ośrodki jednocześnie gwarantują pewien określony pakiet usług i atrakcji plenerowych. Hotelarze współpracują często z pobliskimi stadninami i ujeżdżalniami, w których mali goście mogą pobierać pierwsze lekcje jazdy konnej. Organizowane są również wypady wędkarskie nad okoliczne stawy.
Niemal każdy z hoteli o podobnej lokalizacji oferuje gościom również przejażdżki rowerowe. - Dla nas dzieci są bardzo ważną grupą wśród naszych gości (...) mamy dla nich specjalne atrakcje, w tym plac zabaw, małe rowery, a od tego roku minigolf - opowiada Dan Vowles, dyrektor hotelu Kadyny Country Club. Przyhotelowe tereny zielone stwarzają hotelarzom niemal nieograniczone możliwości oferowania atrakcji plenerowych. Baseny, pola golfowe, ścieżki rowerowe, boiska, zagrody grillowe - wszystkie te rozwiązania zaczynają powoli stanowić standard rodzinnych ośrodków wczasowych.
Ponieważ korzystanie z atrakcji plenerowych zawsze może wiązać się z ryzykiem wypadku, we wszystkich tego typu ośrodkach powinni zostać zatrudnieni wykwalifikowani profesjonalni [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz