Hilton Supply Management – wywiad z Veronicą Balogh   MATERIAŁ PARTNERA

Czy mogłabyś się szybko przedstawić i opowiedzieć nam o swojej firmie?

Nazywam się Veronica Balogh i jestem starszym menedżerem ds. zaangażowania klientów i zaopatrzenia w Hilton Supply Management (HSM) w Europie Wschodniej, w tym w Polsce. Dzięki ponad 10-letniemu doświadczeniu w Hilton, kieruję naszym regionalnym zespołem obsługującym setki hoteli Hilton i innych w całej Europie Wschodniej. Wiele firm hotelarskich nie zdaje sobie sprawy z faktu, że każdy właściciel hotelu może korzystać z naszych usług i sieci. Utrzymujemy silne relacje z naszymi ponad 300 regionalnymi dostawcami, aby zapewnić naszym klientom najlepsze możliwe produkty, ceny i wsparcie zakupowe.

HSM jest wiodącym na świecie dostawcą rozwiązań w zakresie łańcucha dostaw dla branży hotelarskiej, wykorzystującym wielkość naszej globalnej bazy klientów w celu zapewnienia najlepszych w swojej klasie cen na wysokiej jakości produkty i usługi. Dla naszych klientów tworzymy połączenie między wydajnością operacyjną a niesamowitą wartością.

Industrial container freight Trade Port scene at night

Obecnie HSM obsługuje ponad 16 000 obiektów w 144 krajach i terytoriach, a nasi klienci reprezentują ponad 140 unikalnych marek. Nasi klienci korzystają ze strategicznego partnerstwa HSM, wynegocjowanych warunków handlowych, doświadczenia w zakresie globalnego łańcucha dostaw i rygorystycznych wydarzeń związanych z zaopatrzeniem dla każdej kategorii, w tym żywności i napojów, materiałów eksploatacyjnych, wyposażenia i sprzętu.

Co mógłbyś nam powiedzieć o działalności, którą zacząłeś rozwijać na polskim rynku?

Rozszerzając naszą działalność i otwierając nowe biura w całej Europie, jednym z naszych kluczowych rynków jest Polska. Hilton posiada tu obecnie prawie 40 otwartych lub będących w trakcie budowy obiektów. W związku z rosnącym zainteresowaniem hotelarstwem w Polsce, nasz zespół HSM jest dobrze przygotowany do rozwijania silnej krajowej sieci zaopatrzenia, która wykorzystuje naszą siłę negocjacyjną, aby przyspieszyć wzrost i rozwój. Wzrost ten przynosi korzyści zarówno obiektom franczyzowym, jak i obiektom nieobjętym marką Hilton. Pomyślny rozwój HSM w Europie Wschodniej jest odzwierciedleniem pracy zespołowej na wszystkich szczeblach naszej organizacji i jesteśmy podekscytowani rozszerzeniem naszego zasięgu na Polskę.

W jaki sposób wyróżniacie się na rynku?

HSM jest jedynym prawdziwie globalnym partnerem w łańcuchu dostaw na świecie. Stawiamy na prawdziwe relacje z naszymi klientami i dostawcami oraz dążymy do świadczenia usług na najwyższym poziomie. HSM wykorzystuje naszą ogromną ekonomię skali, aby pomóc złagodzić wzrost kosztów i zapewnić naszym klientom najlepsze ceny na rynku, co jest najważniejsze dla hotelarzy, ponieważ globalna inflacja nadal napędza ceny towarów, grożąc wyższymi kosztami dla właścicieli hoteli i operatorów.

Tym, co naprawdę wyróżnia HSM w branży, jest nasze skupienie się na zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialnym pozyskiwaniu. Zdajemy sobie sprawę, że siła i zasięg naszego przedsiębiorstwa wiąże się z odpowiedzialnością za pomoc w ochronie światowych społeczności i miejsc docelowych, a my wykorzystujemy naszą globalną infrastrukturę, aby pomóc wzmocnić pozycję dostawców i wywrzeć pozytywny wpływ na światowe łańcuchy dostaw.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *