Łazienka hotelowa staje się bardziej przyjazna dla środowiska

Autor: Gerd von Podewils, ADA COSMETICS

Hotele podniosły poprzeczkę w zakresie wymagań wobec kosmetyków hotelowych, gdyż branża stoi przed ważnymi zmianami, takimi jak rezygnacja z plastiku jednorazowego użytku oraz nowe podejście do gości, dokonujących coraz bardziej świadomych wyborów. Konkretnym środkiem w hotelowych łazienkach i SPA może być zastąpienie małych kosmetyków hotelowych systemami dozowników.

Wdalszym ciągu kosmetyki jednorazowe można znaleźć w hotelach, głównie mniejszych, choć ogólna tendencja jest spadkowa. Związane jest to również z coraz częściej wprowadzanymi regulacjami prawnymi. Tak np. w przełomowym posunięciu amerykańskie stany Kalifornia i Nowy Jork podjęły krok w celu zakazania jednorazowych minikosmetyków w hotelach, sygnalizując zmianę paradygmatu w praktykach hotelarskich.

Biodegradowalność składników i możliwość recyklingu opakowań

Łazienka jest jednym z pomieszczeń odbieranych najbardziej emocjonalnie i osobiście podczas pobytu w hotelu. Wszystko tu powinno sprawiać przyjemność i przyczyniać się do dobrego samopoczucia. Wdrożenie środków zrównoważonego rozwoju może wydawać się dla niektórych wyzwaniem, ale nawet mniejsze kroki w sumie pomagają osiągnąć początkowe cele. W czasach zmian klimatycznych bierzemy odpowiedzialność za nasze środowisko, zarówno w życiu prywatnym, jak i jako firma. To, w ja

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *