ŁÓŻKO W HOTELU – po pandemii goście oczekują większego komfortu

Jak wyglądają z perspektywy producentów obecne oczekiwania inwestorów i właścicieli hoteli, jeśli chodzi o łóżka i materace hotelowe – czy coś się zmieniło w ostatnich kilku latach w porównaniu z okresem sprzed pandemii, także jeśli chodzi o rozwój technologii produkcyjnych? Czy zmieniły się oczekiwania, jeśli chodzi o parametry dotyczące łóżek/materacy w pokojach hotelowych? Pojawiły się nowe rozwiązania, jakich rynek nie oferował kilka lat wcześniej? Na co inwestor, który planuje otworzyć hotel obecnie (chociaż miał już taki pomysł w 2019 r.), musi zwrócić uwagę w tej chwili. Może powielić swoje zamówienie sprzed pięciu lat czy jednak musi uwzględnić nowe uwarunkowania, poza ceną oczywiście? O to zapytaliśmy producentów i dostawców tego asortymentu hotelowego.


Tomasz Ciążyński, HILDING ANDERS

W ciągu ostatnich kilku lat zauważyliśmy znaczące zmiany, jeśli chodzi o oczekiwania inwestorów i właścicieli hoteli. Nie da się ukryć, że głównym czynnikiem była tu pandemia. Zmieniały się oczekiwania inwestorów, bo zmieniały się oczekiwania gości hotelowych. Wynikało to z faktu, że w tym trudnym okresie wiele osób spędzało dużo czasu w domu, a sypialnia stawała się często domowym biurem. Zaowocowało to tym, że obecnie większą uwagę zwraca się na komfort materaca.

Oczekiwania co do komfortu, które dotyczyły własnego łóżka, teraz przenoszą się na łóżka hotelowe. Zauważalna jest ciekawa zmiana – kwestie materaca stają się istotnym elementem hotelu już na etapie planowania przez projektantów. Projektowanie obejmuje nie tylko warstwę estetyczną, ale także komfort, tworzący doświadczenie, które pozostaje w pamięci gości zarówno podczas pobytu, jak i po wyjeździe.

Materace stają się składnikiem kreowania estetyki pokoju

Po okresie pandemii główne zainteresowanie znajdują materace wysokiej klasy, które wyróżniają się nie tylko znakomitym komfortem, ale także wpisują się w nowoczesne trendy designu, oferują innowacyjne rozwiązania czy unikatowe cechy, które zwracają uwagę i wywierają pozytywne wrażenia. W rezultacie materace stają się nie tylko elementem wyposażenia pokoju hotelowego, ale także istotnym składnikiem kreowania estetyki i pozytywnego doświadczenia gości. Decydując się na łóżko, inwestorzy kierują się tym, aby było ono wysokie i reprezentacyjne, co stanowi istotny element określający klasę obiektu. W tej perspektywie materace nawierzchniowe typu toper stają się istotnym elementem, który podnosi standard. Topery, czyli dodatkowa warstwa umieszczana na wierzchu głównego materaca, mają na celu zwiększenie komfortu snu i podniesienie ogólnego standardu ł

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *