Marta Masłowska, dyrektor sprzedaży i konferencji w Hotelu Arłamów, przeszła do Holdingu Gołębiewski, obejmując takie samo stanowisko. Jak poinformowała w serwisie LinedInn „to także duże wyzwania związane z otwarciem największego hotelu w Polsce”.
Z rynkiem turystyczno-hotelarskim związana jest od 17 lat. Zaczynała w krakowskim biurze turystycznym Krakus. W 2013 r. trafiła do MCC Mazurkas & Mazurkas Catering w Ożarowie Mazowieckim, najpierw jako sales manager, a następnie kierownik sprzedaży, zajmując się m.in. obsługa kluczowych klientów firmy z branży MICE. W 2018 r. została dyrektor sprzedaży na Polskę centralną Hotelu Arłamów, a w 2021 r. dyrektor sprzedaży całego hotelu.
W Holdingu Gołębiewski, do którego należą cztery hotele z blisko 2,4 tys. pokoi oraz przygotowywany do otwarcia w Pobierowie największy hotel w Polsce z ok. 1,3 tys. pokoi, do jej obowiązków należało będzie m.in. stworzenie strategii sprzedaży i otwarcie nowego obiektu, wspieranie i rozwój sprzedaży pozostałych hoteli w sieci, transformację działu sprzedaży i oferty MICE oraz tworzenie efektywnych procesów sprzedażowych i nowych rozwiązań aktywujących sprzedaż.
Jest absolwentką AWF w Krakowie na kierunku turystyka i rekreacja oraz studiów podyplomowych na krakowskim Uniwersytecie Ekonomicznym z zarządzania projektami.
Dodaj komentarz