Wyłoniony został najlepszy recepcjonista roku 2023 w Polsce   PERSONALIA  POD PATRONATEM HOTELARZA

Konkurs na najlepszego recepcjonistę roku, organizowany przez stowarzyszenie A.I.C.R Polska, po pandemii COVID-19 powrócił z nową energią, uwydatniając profesjonalizm i umiejętności interpersonalne pracowników hotelowych w Polsce.  Recepcjonistą Roku został Jędrzej Król z Sofitel Grand Sopot, drugiej miejsce zajęła Anna Pankova z Sheraton Sopot Hotel, a trzecie Yeva Zelinska z Sheraton Grand Warsaw.

Polska edycja konkursu na najlepszego recepcjonistę roku organizowana jest przez A.I.C.R. Polska od 2016 roku. W tym roku w finale, który odbył się w Sofitel Grand Sopot wzięli udział przedstawiciele takich hoteli jak: Sofitel Grand Sopot, Sheraton Grand Warszawa, NYX Hotel Warszawa, Sheraton Sopot Warszawa, Sofitel Warszawa Victoria, Nobu Hotel Warszawa, Royal Tulip Warszawa i Radisson Blu Sopot. Wydarzenie to, będące polską edycją międzynarodowego konkursu, składa się z wieloetapowej rywalizacji, zakończonej finałem obejmującym część teoretyczną oraz praktyczną.

Od lewej: Yeva Zelinska – Sheraton Grand Warszawa, Jędrzej Król – Sofitel Grand Sopot, Anna Pankova – Sheraton Sopot

A.I.C.R Polska, pełniąc funkcję forum dla hotelarzy, przyczynia się do integracji branży, debaty nad wspólnymi wyzwaniami, wymiany doświadczeń i promocji polskiej turystyki, a także podnoszenia kwalifikacji pracowników hoteli. Organizowany konkurs Recepcjonista Roku ma nie tylko lokalne, ale i międzynarodowe znaczenie, otwierając laureatom drzwi do reprezentowania Polski w konkursie David Campbell Trophy. Polski laureat będzie reprezentował Polskę już w lutym na Lazurowym Wybrzeżu, czyli w miejscu gdzie w roku 1964 powstało stowarzyszenie.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *