Świętując 50. urodziny marki, hotel Mercure Warszawa Grand przygotował dla gości wystawę historycznych fotografii prezentujących historię jednego z najbardziej znanych obiektów stolicy. Jej premiera odbyła się na specjalnym wydarzeniu przygotowanym przez zespół hotelu, którego motyw przewodni nawiązywał do lat 50.
Idea marki Mercure opiera się na zanurzeniu w lokalnej kulturze i tradycji, przez zaproszenie gości do odkrywania każdej z destynacji od jej prawdziwej i tętniącej życiem strony. Dlatego, by świętować 50-lecie marki, Mercure Warszawa Grand i AccorInvest
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz