Priorytetem obiektu hotelowego jest zapewnienie gościom komfortu na najwyższym poziomie. Duży wpływ na to ma klimat pomieszczeń, czyli utrzymanie parametrów komfortu (takich jak temperatura, wilgotność, odpowiednia liczba wymian) na optymalnym poziomie. Z perspektywy managera istotna jest również efektywność, a w ślad za tym – koszty funkcjonowania obiektu. Czy optymalizacja musi się wiązać z pójściem na kompromis w zakresie komfortu?
Technologie sztucznej inteligencji AI wkroczyły do świata hoteli i są coraz powszechniej wykorzystywane. Nie tylko w zakresie obsługi klienta (systemy rezerwacyjne, personalizacja obsługi, kontrola dostępu), ale stosuje się je już również w odniesieniu do zarządzania infrastrukturą techniczną.
Autopilot dla budynku
Jedną z takich technologii jest rozwiązanie opracowane przez zespół Virtual Power Plant (VPPlant) wykorzystujące sztuczną inteligencję, które od wielu lat jest wdrażane w obiektach komercyjnych. Od niedawna znajduje również zastosowanie w obiektach hotelowych. Niezależnie
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz