Tegoroczne wydarzenie Hotel Marketing Conference, którego organizatorem jest Profitroom, zgromadziło łącznie ok. 1,5 tys. hotelarzy, z czego 600 spotkało się stacjonarnie w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, a pozostali uczestniczyli online.
Wydarzenie było okazją do spotkania ekspertów marketingu hotelowego, którzy dzielili się najnowszymi trendami i strategiami w dziedzinach marketingu, sprzedaży, promocji oraz zarządzania hotelami. Tegoroczna edycja HMC odbyła się pod hasłem Endless Possibilities, co miało podkreślić nieskończone możliwości, jakie stoją przed hotelarzami. Była to już trzecia edycja konferencji zorganizowana w hybrydowej formie, czyli dostępna również online w formie streamingu na żywo. Jest to kontynuacja idei szerzenia bezpłatnej wiedzy dla wszystkich hotelarzy.
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz