Rusza nowa polska sieć hotelowa Halo

– Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek własną markę hotelową Halo – ogłosił podczas Forum Hotel Trends Poland & CEE prezes PHH Gheorghe Marian Cristescu. W pierwszym etapie pod nowym soft brandem ruszą wyremontowane hotele i obiekty Zagroń w Szczyrku, Cassubia w Helu, Kopernik w Toruniu oraz Rycerski w Szczecinie, którego modernizacja jest na ukończeniu. W kolejnych latach wejść mają pod nie obiekty w Wiśle, Międzyzdrojach, Krynicy, Kołobrzegu i Zakopanem, które trafiły do Grupy PHH po przejęciu sieci Geovita, Elbest i Interferie.

Prace nad własnym soft brandem holding rozpoczął jeszcze w 2019 r., jednak wybuch pandemii wpłynął na zmianę realizacji harmonogramu działań. – Cieszę się, że dziś możemy oficjalnie ogłosić naszą nową markę Halo. Wprowadzenie na polski rynek hotelowy nowego polskiego brandu to nasza odpowiedź na turystyczne potrzeby gości, którzy chcą odpoczywać w pięknych polskich destynacjach – mówił Gheorghe Marian Cristescu.

– To marka, która oferuje nowoczesny, międzynarodowy standard w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Jest przyjazna dla każdego gościa, otwarta dla wszystkich ceniących wspólny odpoczynek z rodziną i przyjaciółmi, jak również dla tych, którzy chcą spędzać czas we własnym towarzystwie. Pomysł na nazwę dla marki pojawił się w 2019 r. Po przeprowadzeniu badań rynku zdecydowanie wygrało Halo. – Chcieliśmy, aby już sama nazwa przykuła uwagę naszych gości, kojarzyła się z powitaniem i dokładną lokalizacją, gdzie znajduje się nasz hotel, a jednocześnie była łatwa do zapamiętania – wyjaśnia Anna Izdebska, kierownik ds. marketingu PHH i jednocześnie autorka nazwy.

– Marka Halo ma lokalny charakter. Zachęca do aktywnego odpoczynku w pięknych polskich destynacjach, zarówno w górach, jak i nad morzem. Jest również doskonałą propozycją dla miłośników historii, kultury i architektury, którzy chcą spędzić czas w pięknej okolicy pełnej ciekawych atrakcji turystycznych. Ze swojego otoczenia czerpie to, co charakterystyczne dla danego miejsca, nawiązując wystrojem do górskich krajobrazów w Szczyrku czy motywów marynistycznych w Helu. Koresponduje także z historią i kulturą danego miasta – w Toruniu z miejscem urodzenia sławnego astronoma Mikołaja Kopernika, a w Szczecinie z nowoczesną Filharmonią Szczecińską. Nowa marka swoją kolorystyką chce nawiązywać do bogactwa polskiej natury, oferując jednocześnie solidne materiały, proste formy i wielobarwne akcenty w harmonijnych przestrzeniach. – Wszystkie elementy, które składają się na tę markę, zostały starannie przygotowane i poprzedzone badaniami rynku. Stworzyliśmy brand book, standardy i katalog wytycznych, w których doprecyzowane są wszystkie detale nowej marki: od identyfikacji wizualnej, poprzez uniformy dla pracowników, po zewnętrzne obrandowanie obiektów. Wszystko to składa się w jedną inspirującą historię o miejscach, gdzie po prostu można poczuć się lepiej – tłumaczy Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor Pionu Handlowego PHH. W swoich założeniach marka Halo chce zachęcać do tego, by doceniać codzienność i cieszyć się ze zwyczajnych chwil, inspirując do spotkań w szerszym gronie: biesiadowania, słuchania muzyki, grillowania czy grania w planszówki.

We wszystkich obiektach działających pod nowym brandem znajdują się gadżety w stylu Halo, których celem jest skłanianie do wspólnej zabawy zarówno dzieci, jak i dorosłych. W ten sposób marka stara się dotrzeć do różnych grup odbiorców i odpowiedzieć na ich potrzeby. Dużą wagę przykłada także do kultury jedzenia, oferując proste potrawy z najlepszych lokalnych składników. Specjalnością będzie ciasto drożdżowe według tradycyjnej receptury, a dla relaksu pełen asortyment polskich ziół, takich jak melisa, mięta czy rumianek. Halo Zagroń, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin powstały w obiektach, które weszły do Grupy PHH w 2019 r. w pierwszym etapie konsolidacji aktywów hotelowych należących do Skarbu Państwa. Wówczas w struktury grupy włączono m.in. sieć hotelową AMW wydzieloną z Agencji Mienia Wojskowego z kilkunastoma hotelami i obiektami hotelowymi (m.in. Cassubią, Kopernikiem i Rycerskim) czy Gliwicką Agencję Turystyczną z Zagroniem. Większość z nich przeszła już lub jest w trakcie generalnych remontów, po których zaczną działać pod globalnymi markami hotelowymi jak Four Points by Sheraton, Le Meridien, voco, Holiday Inn Express czy Best Western, a na bazie obiektów zlokalizowanych w regionach turystycznych oraz niektórych miastach zdecydowano się stworzyć własny soft brand. Pełnię potencjału ma on zaprezentować po dostosowaniu do niego obiektów sieci hotelowo- -wypoczynkowych przejętych w ub.r. w drugim etapie konsolidacji od koncernów z udziałem Skarbu Państwa, jak Geovita od PGNiG, Interferie od KGHM i Elbest od PGE, ale najpierw muszą one przejść dłuższy proces modernizacji.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *