Monika Borysiuk, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury, została wybrana przez 25-osobową kapitułę konkursu Hotelarze Roku 2023, zwycięzcą w kategorii Dyrektor Sprzedaży I Marketingu.
Monika Borysiuk została dyrektorem sprzedaży i marketingu Radisson Blu Resort Ostróda w połowie 2022 r. wprowadzając go na rynek sprzedażowo. Dzięki jej zaangażowaniu hotel z 238 pokojami i centrum konferencyjnym łącznie na 1 tys. osób, który ruszył w lutym, wystartował od razu od realizacji kilku dużych konferencji w pierwszym miesiącu operacyjnym i z wynikiem 75 proc. obłożenia, które następnych miesiącach nie spadało poniżej 80 proc. W uzasadnieniach zgłoszeń Moniki Borysiuk pisano też m.in.: „niezachwiana determinacja, innowacyjny duch i wyjątkowe przywództwo”, „odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu, która czuje hotelarstwo i nim żyje”, „uosobieniem tego, co najlepsze w branży hotelarskiej”, „wyjątkowa zdolność do zjednywania sobie ludzi oraz utrzymywania dobrych i zażyłych relacji, dzięki temu poniosła na swoich barkach sprzedaż i marketing tak wielkiego obiektu”.
Pięła się po szczeblach kariery począwszy od stanowiska MICE sales coordinator w warszawskim Novotelu, później groups & events sales executive w Brostolu, następnie key account manager na Polskę i kraje bałtyckie w Accorze oraz sales manager w hotelu Indigo Warsaw Nowy Świat.
Wyboru Hotelarzy Roku na podstawie nadesłanych zgłoszeń z uzasadnieniami i swojej obserwacji rynku dokonuje 25-osobowa Kapituła składająca się z najważniejszych postaci polskiego hotelarstwa: szefów największych firm hotelarskich w Polsce, dyrektorów ds. rozwoju sieci międzynarodowych, doradców, prezesów organizacji branżowych oraz laureatów poprzedniej edycji konkursu.
Dodaj komentarz