Autor: Agata Abramczuk
Możliwość obsługi kongresów, szkoleń, konferencji, prezentacji czy imprez okolicznościowych jest dla wielu hoteli głównym źródłem dochodów, a dla większości źródłem znaczącym. Dlatego dobrze zaprojektowana część konferencyjna stanowi często o sukcesie finansowym hotelu.
Pomieszczenia przystosowane do organizacji walnych zgromadzeń, prezentacji firm, wykładów, szkoleń czy konferencji prasowych, a także wesel, pokazów czy nawet małych koncertów stały się niezbędnym elementem w hotelu. Jednak aby spełniały one swój cel, czyli przyciągały organizatorów takich wydarzeń, muszą być odpowiednio zaprojektowane i wyposażone.
Układ
Układ sal powinien zapewniać przestronność oraz możliwość rearanżacji. Przedsionek przed salami p o w i n i e n dawać możliwość stworzenia mini baru oraz strefy do odpoczynku. Ustawione bufety czy też modułowe kanapy, które łatwo można przesuwać, poprawiają komfort uczestników odbywających się spotkań. Każde z pomieszczeń o różnych powierzchniach powinny stanowić oddzielne, niezależne sale, które w razie potrzeby można zamienić w jedną dużą aulę. Taki zabieg osiągniemy dzięki zamontowaniu przesuwanych ścian. Można je pokrywać różnymi materiałami, takimi jak tapeta winylowa, drewno laminowane, fornir, szkło, tkanina dekoracyjna. Dowolność wyboru materiału daje nam możliwość stworzenia ciekawego, dopasowanego do całości hotelu albo właśnie się od [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz