Autor: Joanna Kuźmicka
Autorka jest założycielem i właścicielem
firmy doradczo-szkoleniowej Hotel Zone
Ostatnio co roku kategoryzowanych jest ok. 120 hoteli. Większość z nich ma podobną ofertę. Główne kryterium konkurencyjności wobec dość homogenicznego produktu opiera się na dostępności komunikacyjnej i cenowej. Sposobem na podniesienie konkurencyjności hotelu może stać się teoria DNA.
Jak tłumaczy w swojej najnowszej książce „Marketing 3.0” guru światowego marketingu Philip Kotler, DNA to skrót od angielskich słów: D– distinctiveness czyli unikatowość, cecha wyróżniająca; N – novelty czyli innowacyjność i A – attributes czyli atrybuty, cechy marki. Idealne zastosowanie DNA w praktyce polskiego hotelarstwa można odnaleźć w otwartym właśnie hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim. Unikatowy temat oraz wyróżniające cechy tego zabytkowego obiektu ulokowanego na przedzamczu rezydencji Biskupów Warmiński [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz