O obecnej kondycji branży MICE i panujących w niej trendach – na 10. edycji THINK MICE Mashup Meetings w Hotelu Bellotto

10. edycja spotkania z cyklu THINK MICE Mashup Meetings odbyła się 7 września w Hotelu Bellotto w Warszawie. Wydarzenie miało na celu przyjrzenie się aktualnej kondycji branży MICE i panującym w niej trendom oraz określenie tego, jak ma szansę kształtować się przyszłość tego sektora,  a także stworzenie szerokich możliwości networkingowych.

Całość rozpoczął koktajl, po którym miała miejsce debata „Spotkanie w renesansowym stylu. Realne odrodzenie czy kolejne wyzwania?”. W rozmowie – moderowanej przez Michała Zalewskiego (Dobrze Powiedziane), wzięli udział przedstawiciele wszystkich działających w Polsce stowarzyszeń przemysłu spotkań: Żaneta Berus (Stowarzyszenie Branży Eventowej), Paula Fanderowska (Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce), Grażyna Grot-Duziak (SITE Poland), Olga Krzemińska-Zasadzka (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel), Rafał Kupidura (Klub Agencji Eventowych SAR) oraz Barbara Świderska (MPI Poland Chapter). W dynamicznej formule eksperci zidentyfikowali i omówili najważniejsze wyzwania i szanse dotykające sektora MICE. – Padło wiele ważnych stwierdzeń i deklaracji. To nie tylko sporo niezwykle przydatnej wiedzy i know-how, ale także inspiracji, pozwalających jeszcze efektywniej budować biznes. Stawiając czoła wyzwaniom współczesności, ale i umiejętnie wykorzystując możliwości, jakie za sobą niesie – powiedział Michał Kalarus, redaktor naczelny THINK MICE.

Zwieńczeniem eventu była uroczysta kolacja w pałacowych wnętrzach z XVI wieku, będąca zarazem okazją do networkingu i integracji w mniej formalnej atmosferze. – Mashup to połączenie energii, synergii i wspólnych myśli. Takie właśnie było nasze spotkanie z którego, mamy nadzieję, wypłynie jedna, spójna kompozycja jaką jest pełne odrodzenie branży MICE. Tak dobry efekt trudno byłoby osiągnąć, gdyby nie współpraca z silnymi partnerami i wybitnymi ekspertami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu stworzyliśmy jeszcze doskonalszą jakość – mówiła Anna Łukasik, general manager THINK MICE.

THINK MICE Mashup Meetings to cykl spotkań biznesowo-networkingowych z udziałem przedstawicieli poszczególnych segmentów branży spotkań oraz jej otoczenia gospodarczo-instytucjonalnego. Ich celem jest zbudowanie platformy służącej wymianie idei i doświadczeń, nawiązywaniu nowych kontaktów, a także poszukiwaniu rozwiązań najważniejszych problemów i wyzwań, z którymi mierzy się przemysł spotkań. Wydarzenie skierowane jest do korporacyjnych, firmowych i stowarzyszeniowych planistów wydarzeń, podwykonawców i dostawców usług MICE.

Partnerami 10. edycji THINK MICE Mashup Meetings byli: Chorwacka Wspólnota Turystyczna (Gold Partner), Mazovia Convention Bureau (Silver Partner), Hotel Bellotto (Venue Partner) oraz Belmonte Hotel Krynica-Zdrój, Chocolissimo, Dobrze Powiedziane i Platinum Mountain Hotel & SPA (Partnerzy Wspierający).

Streszczenie części merytorycznej spotkania, wraz z najważniejszymi wnioskami, przemyśleniami i komentarzami z dyskusji, znajdzie się w najnowszym, wrześniowym wydaniu miesięcznika THINK MICE oraz na portalu thinkmice.pl.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *