Hejt na ceny polskich wakacji stał się nieznośny – branża turystyczna reaguje

Autor: Wiktor Kołakowski

W sezonie letnim tradycyjnie przez największe polskie media przetacza się dyskusja o tym, jak drogie na tle zagranicznej konkurencji są wakacje w Polsce. Z jednej strony nagłówki: „drożyzna”, „paragony grozy”, z drugiej – zachwyty nad plażami w Albanii, Grecji, Turcji czy Bułgarii. Hejt na ceny polskich wakacji stał się nieznośny – uważa rodzima branża turystyczna i reaguje. Północna Izba Gospodarcza apeluje: przestańmy się wstydzić naszej turystyki. Serwis Nocowanie.pl rozpoczyna akcję „W Polsce najlepiej”.

Straszenie turystów „paragonami grozy” jest już pewnego rodzaju tradycją sezonu ogórkowego. – Na polską turystykę w ostatnich dwóch latach prowadzona jest niezrozumiała dla mnie nagonka. Efekt jest taki, że turystów z Polski jest w tym roku mniej nad polskim morzem – mówi Hanna Mojsiuk, prezes Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie. – Ile można narzekać na „paragony grozy”? Ile można zwracać uwagę na najdroższe oferty, jakie oferują hotele w regionie? W Kołobrzegu, Świnoujściu czy Międzyzdrojach można wypocząć za naprawdę rozsądne pieniądze. Tomasz Machała, prezes serwisu rezerwacyjnego Nocowanie.pl, stwierdza: – Hejt na ceny w Polsce wynika z tego, że przyzwyczailiśmy się, iż Polska jest tania. A Polska nie jest i nie będzie już tania. I w sumie dlaczego ma być? Tanie nie są usługi, mieszkania, samochody, ubrania, jedzenie. Dlaczego więc tani ma być wypoczynek, skoro właściciele obiektów płacą więcej za wszystko i w dodatku inwestują w rozwój? – pyta, dodając, że baza noclegowa w Polsce je

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *