Mariusz Paszkiel, odpowiedzialny dotąd za sprzedaż hoteli sieci Marriott dla kluczowych polskich klientów jako director of national accounts, został dyrektorem generalnym Sheraton Sopot Hotel. Zastąpił Catalinę Susan, która objęła zarządzanie hotelem Marriott w Abu Dhabi.
Mariusz Paszkiel zaczynał karierę w hotelarstwie w 1998 r. w dziale bankietów hotelu Victoria działającego jeszcze pod marką Intercontinental. Następnie przeszedł do działu sprzedaży reaktywnej. Po drodze dwa lata spędził w hotelu w Wlk. Brytanii jako night auditor. W 2008 r. trafił do działu sprzedaży proaktywnej jako key account executive w Marriott Warszawa, a w 2011 r. został dyrektorem sprzedaży. W 2013 r. przeszedł na stanowisko dyrektora sprzedaży w hotelu Ossa, a po roku wrócił do Marriott Warszawa już jako dyrektor całego działu sprzedaży i marketingu. W 2017 r. został Hotelarzem Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego w konkursie „Hotelarza”. W 2021 r. objął stanowisko dyrektora operacyjnego warszawskiego Marriotta, a po roku został szefem centralnych struktur sprzedażowych sieci Marriott na Polskę, odpowiadając za sprzedaż krajową i zarządzanie kluczowymi klientami w imieniu zarówno hoteli franczyzowych, jak i zarządzanych.
Dodaj komentarz