Forum Horeca Idea Open Thinking 2023, które odbędzie się w Poznaniu w dniach 16-17 listopada to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dla sprzedawców MICE, szefów sprzedaży i event managerów. Organizowane po to, by wzmacniać ich kompetencje, rozwijać umiejętności i pobudzać zaangażowanie, a przez to rozwijać produkt, podnosić jakość obsługi i zwiększać zyskowność realizowanych imprez. Głównym patronem branżowym wydarzeniem jest „Hotelarz”.
Tegoroczna edycja realizowana będzie pod hasłem Open Thinking i kłaść nacisk na dociekliwość wobec potrzeb, otwartość na nowe idee i technologie, umiejętność spojrzenia na temat z różnych perspektyw, a także dobrostan sprzedawcy – bez którego trudno mówić o efektywności w działaniu.
Uczestnicy wysłuchają pobudzających prelekcji i zaangażowani zostaną do udziału w kreatywnym zadaniu, a podczas intensywnych warsztatów otrzymają praktyczną, gotową do wdrożenia wiedzę z obszaru sprzedaży, zarządzania czasem, badania potrzeb klienta, networkingu i budowania strategii cenowych. Wszystko po to, by wprost przekuć uzyskane umiejętności na sukces wydarzeń swoich klientów. Nie zabraknie też Sprzedażowego Czelendżu, gry wymagającej zebrania i wykorzystania informacji z różnych obszarów realizacji wydarzeń.
W drugim dniu zmierzą się z przyszłością w spotkaniu ze sztuczną inteligencją. Podczas Śniadania Mistrzów swą wiedzą podzieli się gość specjalny, prof. Aleksandra Przegalińska, która podczas wystąpienia „Kiedy HoReCa spotyka AI” przedstawi wyzwania i korzyści stosowania nowych technologii i ich wpływ na transformację branży. W dalszej części Maciej Straus poprowadzi dyskusją o tym JAK, a nie CZY technologia zmieni branżę HoReCa i MICE.
Dodaj komentarz