W pierwszej połowie sierpnia rusza w Krakowie butikowy hotel The Crown pod debiutującym w Polsce soft brandem Handwritten Collection stworzonym w tym roku przez sieć Accor. 44-pokojowy hotel z wnętrzami inspirowanymi stylem art déco znajduje się w kamienicy z lat 20. XX wieku przy ul. Królewskiej w dzielnicy Krowodrza. Jego operatorem jest PI Apartamenty & Hotele. Do dyspozycji gości będą restauracja, strefa bar & cigar z niszowymi alkoholami, sala konferencyjna o powierzchni 40 m kw. i fitness.
Wystrój wnętrz już od progu ma przenosić gości w klimaty dwudziestolecia międzywojennego i ówczesnej awangardy artystycznej – od marmurkowych szafek nocnych w pokojach, przez ażurowe zdobienia w sali konferencyjnej i restauracji, po hotelowy bar utrzymany w modernistycznej stylistyce. – Włożyliśmy całe serce w to przedsięwzięcie i jestem przekonana, że The Crown Kraków Handwritten Collection zachwyci koneserów przybywających do nas z całego świata w celach turystycznych lub biznesowych i ceniących sobie wypoczynek oraz pracę w dobrze zaprojektowanych, a zarazem pięknych wnętrzach – mówi Agnieszka Dąbrowska, prezes PI Apartamenty & Hotele, spółki która zarządza też w Krakowie m.in. hotelami AC by Marriott i Garamond Tribute Portfolio. Soft brand Handwritten Collection z segmentu midscale został stworzony, aby – jak opisuje Accor –„zgromadzić pod wspólnych szyldem hotele o wyjątkowych osobowościach odzwierciedlających charakter i ciepło ludzi, którzy je kochają i o nie dbają. Hotelarze z Handwritten Collection zapraszają odwiedzających do cieszenia się tradycyjną gościnnością w nowym wydaniu, choć bez rewolucji. Obiekty Handwritten Collection oddają ducha swoich gospodarzy, odzwierciedlają ich gusta, pasje i wszystkie niuanse ich osobowości”. – Ideą, jaka przyświecała nam przy The Crown Kraków Handwritten Collection, było uchwycenie dawnego ducha prawdziwej polskiej gościnności oraz historii, jaka wiąże się z tym stuletnim budynkiem i samym Krakowem. Dzięki indywidualnemu podejściu, chcemy zapewnić naszym gościom wysublimowaną podróż, która w iście królewskim stylu pozwoli im odkryć historyczną stolicę Polski – mówi Patrycja Matyjaszczyk, brand manager Mercure & Handwritten Collection na Niemcy, Austrię, Szwajcarię i Europę Wschodnią. Właścicielem hotelu jest spółka Alventa Inves.
Dodaj komentarz