Należący do Polskiego Holdingu Hotelowego, Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel ponownie został wyróżniony przez gości sieci Marriott International. Hotel zajął 1. miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) według współczynnika Intent to Recommend.
Intent To Recommend (ITR) to najważniejszy współczynnik pod względemwysokich wyników jakościowych oraz zgodności standardów z wymogami marki, przyznawany na podstawie opinii gości sieci Marriott. Codzienne zaangażowanie pracowników hotelu w wysoką jakość świadczonych usług znalazło odzwierciedlenie w opiniach gości. Na podstawie 1,6 tys. ankiet badających zadowolenie gości, warszawski Courtyard w pierwszym półroczu 2023 r. został bezapelacyjnym liderem.
– To wyróżnienie dla całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, a także docenienie wysiłku i zaangażowania wszystkich naszych pracowników. Cieszymy się, że goście po raz kolejny tak wysoko ocenili nasze zaangażowanie, co motywuje nas do dalszej pracy i utrzymania poziomu lidera ku zadowoleniu wszystkich korzystających z naszych usług – podkreśla Sylwia Korzeniewska, dyrektor generalna Courtyard by Marriott Warsaw Airport Hotel.
4-gwiazdkowy Courtyard by Marriott Warsaw Airport jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o łącznej powierzchni 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 100 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2022 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.
Dodaj komentarz