W czerwcu, wraz ze zbliżającym się sezonem wakacyjnym, firma Profitroom zainaugurowała ogólnopolską kampanię edukacyjną #RezerwujSprytnie. Jej celem jest zmiana nawyków zakupowych gości hotelowych, którzy mają poznać korzyści wynikające z bezpośredniej rezerwacji w obiektach hotelowych. Do aktywnego udziału w kampanii zaproszeni są wszyscy przedstawiciele branży.
Na realizacji strategii direct booking – pozyskiwania rezerwacji poprzez własne kanały, jak strona WWW, kontakt telefoniczny bądź mailowy z recepcją/działem sprzedaży – zyskują nie tylko sami hotelarze, ale również goście. – Wielu gości nie wie, że poprzez bezpośrednią rezerwację na stronie hotelu może otrzymać korzyst
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz