Ostatnie trzy lata to dla branży hotelarskiej, i nie tylko dla niej, okres ciągłych zawirowań, niepewności i sytuacji zmieniającej się niemal z tygodnia na tydzień. Ale w każdy kolejny rok branża wchodziła z nadzieją, że ten będzie już powrotem do normalności. I z taką nadzieją weszła też w 2023 r. – z rosnącymi wynikami hoteli, rozpoczynającymi się budowami nowych obiektów, optymistycznymi prognozami. Czy się potwierdzą? O tym piszemy w „Raporcie z Rynku Hotelarskiego i Gastronomicznego”, najbardziej wyczerpującej publikacji opisującej stan rynku w Polsce, której pełną wersję online można znaleźć poniżej.
O czym piszemy?
- 30 największych graczy na polskim rynku hotelowym – ich stan posiadania i plany inwestycyjne
- Co słychać w sieciach? Przyglądamy się aktywności 12 zagranicznych i 28 czołowych krajowych grup hotelarskich działających na polskim rynku
- Polska branża gastronomiczna w 2022 roku - Teoretycznie bardzo dobry rok, w praktyce walka o utrzymanie się na powierzchni
- Publikacja zawiera także wygodny spis teleadresowy czołowych firm oferujących produktu i usługi dla rynku hotelowego i gastronomicznego.
Dodaj komentarz