W ramach 50. urodzin marki Mercure, zespół hotelu Mercure Kraków Stare Miasto przygotował wydarzenie połączone z celebrowaniem tej okazji w Teatrze im. Juliusza Słowackiego, przenosząc zaproszonych gości do tajemnego świata teatru i odkrywając niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie. Wydarzenie wpisywało się w ideę marki wspólnego odkrywania i doświadczania bogactw regionu.
W ramach programu marki Mercure – Discover Local goście Mercure Kraków Stare Miasto mają okazję spróbować regionalnych dań oraz napoi, odkrywać lokalne dziedzictwo i tradycje, a także poznawać miasto od jego prawdziwej, tętniącej życiem strony. Aby było to możliwe, hotel kultywuje relacje z lokalnymi partnerami i dostawcami.
– Aspiracją Mercure Kraków Stare Miasto jest pokazanie, jak marka Mercure inspirowana jest lokalną tradycją i kulturą. Chcemy, aby nasz hotel uczestniczył w budowaniu świadomości gości na temat miasta, które odwiedzają – podkreśla Tomasz Schweda, dyrektor generalny hotelu. – Zależy nam, aby kreować kompletne doświadczenia pobytu, dzięki którym nasi goście mogą spędzić czas we wnętrzach inspirowanych regionem, rozsmakować się w autentycznej kuchni, a także celebrować lokalne obyczaje. Chcemy opowiadać i ukazywać nasze powiązania z miejscem, w którym jesteśmy. Wszystko po to, aby angażować gości do pełniejszego odkrywania tego, co najlepsze w Krakowie i doświadczenia szeregu, powiązanych ze sobą emocji osadzonych w lokalności.
Nie przypadkowo na miejsce spotkania z partnerami biznesowymi hotelu wybrano, ikoniczne miejsce na mapie Krakowa – Teatr im. Juliusza Słowackiego. Ten eklektyczny budynek, zaliczany do najcenniejszych zabytków architektury teatralnej w Europie, położony jest 5 minut spacerem od hotelu. Działający nieprzerwanie od 1893 roku teatr mieści jedną z najsłynniejszych oraz najbardziej zasłużonych polskich scen teatralnych.
– Artystyczną ofertą i głośnymi spektaklami wzbogacamy turystykę kulturalną Krakowa. Nasz Teatr jest przestrzenią kreowania sztuki, a także miejscem przyjaznym dla biznesu. Cieszymy się zatem, że nasz partner z sąsiedztwa, Mercure Kraków Stare Miasto, docenia unikatowość naszego Teatru - jego prestiż i możliwości aranżacyjne – mówi Edyta Sotowska-Śmiłek, zastępca dyrektora Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie.
Prywatne wydarzenie pod hasłem „money can’t buy experience” przeniosło zaproszonych gości do tajemnego świata teatru. Wspólnie z aktorką Agnieszką Judycką odkryto niedostępne na co dzień dla widzów przestrzenie – kulisy, sznurownię i garderobę Ludwika Solskiego, by znaleźć się po chwili na deskach Dużej Sceny i podziwiać z bliska zjawiskową Kurtynę Siemiradzkiego. W westybulu wysłuchano również wielu anegdot z życia teatru, a nawet kilku mrocznych historii. Dowiedziano się także, dlaczego aktorzy nie zostają w budynku teatru po północy. Zaproszeni goście wcielili się również w rolę widzów podczas dedykowanej hotelowi części artystycznej.
Szef Kuchni hotelu Mercure Kraków Stare Miasto – Maciej Pluta wraz z zespołem zaskoczył przybyłych gości specjalnie przygotowaną selekcją menu cocktailowego, które dla spójności doświadczeń zainspirowane zostało galicyjską kuchnią dworską. Na stołach nie zabrakło lokalnych ryb i raków, a także mięsiw takich jak jeleń czy królik. Odtwarzając autentyczne smaki sprzed lat charakterystyczne dla tego miejsca, nie zapomniano zarazem o współczesnych oczekiwaniach gości, stąd też menu przygotowane na to wydarzenie obfitowało także w propozycje wegetariańskie oraz wegańskie.
Dodaj komentarz