W czwartek 15 czerwca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się ostatnie z wiosennych szkoleń z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone skutecznemu budowaniu i zarządzaniu działem sprzedaży w hotelu.
Specjalistyczne warsztaty dla praktyków branży hotelowej prowadził Artur Derela, dyrektor warszawskiego pięciogwiazdkowego hotelu Renaissance, wcześniej przez ponad 20 lat związany z Grupą Orbis.
Uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu rekrutacji i wynagradzania działów sprzedaży, systemów motywacyjnych i premiowych, a także optymalizacji zbędnych kosztów związanych z funkcjonowaniem tych działów.
Na kolejne szkolenia Akademii Hotelarza zapraszamy od września, listę szkoleń opublikujemy już niebawem na stronie www.akademia-hotelarza.pl
Czy ktoś z Was robił tego typu szkolenia – https://geekweekwro.pl/ ?
Warto czy jednak da się lepiej wykorzystać środki?
Macie jakieś sensowne podpowiedzi, swoje doświadczenia?