23 kwietnia w warszawskiej restauracji Champions w hotelu Marriott odbyły się pierwsze rozgrywki z cyklu Independent Flair League "Flair Ring" - impreza stylizowana na walkę bokserską, pełna niepowtarzalnych trików i międzynarodowych zawodników, czynnie pracujących w stylu Flair. Jest to jedyna na świecie cykliczna impreza dla barmanów o charakterze ligowym.
W Wielkim Finale o tytuł zwycięzcy rozgrywek "Flair Ring" walczyło dziesięciu najlepszych barmanów, wyłonionych podczas całodziennych eliminacji, którzy potwierdzili swoje umiejętności i techniczne przygotowanie w konkurencjach: Free Pouring, Speed Flair oraz Working Flair.
Podczas Gali Finałowej barmani startowali w konkurencji Exhibition Flair. W ciągu sześciu minut na ringu mieli za zadanie nie tylko przygotować trzy koktajle (Martini koktajl, Long Island Iced Tea, wódka RedBull), ale także zaprezentować swoje umiejętności showmanów.
Wielkim zwycięzcą niedzielnego starcia "tytanów mieszania alkoholi" został Tomasz Małek z warszawskiego klubu Iguana Lounge, który w niezwykle widowiskowy sposób przygotował drink "Get up" (20 ml Martini Bianco, 30 ml Bacardi Light, 20 ml zielonego syropu bananowego Monin, 60 ml soku żurawinowego, 15 mln sweet & sour, garni - cząstki kiwi i ananasa). Zwycięzca pierwszych rozgrywek IFL 2006 otrzymał także nagrodę VIP, przyznaną przez jury degustacyjne.
Swoim pokazem Tomek Małek przed entuzjastyczną i dopingującą wszystkich zawodników publicznością pokonał Marcina "Masakrę" Osypińskiego (ChallangeBar, Tarnowskie Góry) oraz Marka Posłusznego (2Be Club, Bielsko-Biała). Sędziowie degustacyjni oceniali przede wszystkim smak, kolor i aromat przygotowywanych przez zawodników drinków.
Zwycięzca "Flair Ring" otrzymał równowartość 1 tys. euro, zdobywca drugiego miejsca - 500 euro, zaś trzeciego - 250 euro.
Podobną kwotę otrzymał także zdobywca nagrody specjalnej VIP. Nagrody zostały wręczone zawodnikom na scenie, bezpośrednio po zakończeniu zawodów przez Grzegorza Ziębę, dyrektora HoReCaDi w Entertainment Group, organizatora i współpomysłodawcę imprezy.
- Flair Ring był dla mnie niesamowitym przeżyciem, nie tylko ze względu na jego rezultat, ale również dzięki panującej podczas zawodów atmosferze.
Taki konkurs to dla mnie ogromny zastrzyk motywacji.
Jestem pewien, że z konkursu na konkurs liga będzie, jak dotychczas, rosła w siłę i za moment dogoni poziomem uczestników największe cykliczne światowe imprezy. Poziomem uczestników... bo organizacyjnie już ich przegoniła - stwierdził Tomek Małek, zwycięzca "Flair Ring", zaraz po ogłoszeniu wyników
Sędziami technicznymi IFL "Flair Ring" byli Cezary Broda i Michał Kośnik z grupy EvolutionBar, która objęła patronat nad imprezą oraz Mikołaj Nowak - przedstawiciel FBA w Polsce.
Impreza prowadzona była przez Marcina Zalewskiego (EvolutionBar) oraz Tomka Kina i Wielkiego Manipulatora Przemysława Jah Jah Frankowskiego z Antyradia.
- "Flair Ring" to nowoczesne barmaństwo - połączenie techniki, idealnej organizacji zawodów z wysokim poziomem kompetencyjnego przygotowania sędziów i zawodników, dla których przede wszystkim jest organizowana ta impreza. Jesteśmy dumni, że to właśnie nam przypadł zaszczyt pokazania nowego oblicza pracy za barem - mówi Grzegorz Zięba.
Warszawskie rozgrywki rozpoczęły cykl czterech konkursów IFL w 2006 roku. Po zmaganiach w stolicy, barmani będą konkurować także w Sopocie oraz w Ciechocinku, podczas największej w Polsce imprezy gastronomicznej Polish Prestige Hotels & Resorts. Ligę zakończą listopadowe zawody finałowe w Warszawie.
Sponsorami IFL są: Martini, Kuger - syropy Monin, Schweppes i Texar. Natomiast partnerzy imprezy to: Red Bull Polska, Polish Prestige Hotels, restauracja Champions w hotelu Marriott, Dynasoft oraz Komplex. Patronem medialnym jest "Hotelarz".
Podczas Gali Finałowej barmani startowali w konkurencji Exhibition Flair. W ciągu sześciu minut na ringu mieli za zadanie nie tylko przygotować trzy koktajle (Martini koktajl, Long Island Iced Tea, wódka RedBull), ale także zaprezentować swoje umiejętności showmanów.
Wielkim zwycięzcą niedzielnego starcia "tytanów mieszania alkoholi" został Tomasz Małek z warszawskiego klubu Iguana Lounge, który w niezwykle widowiskowy sposób przygotował drink "Get up" (20 ml Martini Bianco, 30 ml Bacardi Light, 20 ml zielonego syropu bananowego Monin, 60 ml soku żurawinowego, 15 mln sweet & sour, garni - cząstki kiwi i ananasa). Zwycięzca pierwszych rozgrywek IFL 2006 otrzymał także nagrodę VIP, przyznaną przez jury degustacyjne.
Zwycięzca "Flair Ring" otrzymał równowartość 1 tys. euro, zdobywca drugiego miejsca - 500 euro, zaś trzeciego - 250 euro.
Podobną kwotę otrzymał także zdobywca nagrody specjalnej VIP. Nagrody zostały wręczone zawodnikom na scenie, bezpośrednio po zakończeniu zawodów przez Grzegorza Ziębę, dyrektora HoReCaDi w Entertainment Group, organizatora i współpomysłodawcę imprezy.
- Flair Ring był dla mnie niesamowitym przeżyciem, nie tylko ze względu na jego rezultat, ale również dzięki panującej podczas zawodów atmosferze.
Jestem pewien, że z konkursu na konkurs liga będzie, jak dotychczas, rosła w siłę i za moment dogoni poziomem uczestników największe cykliczne światowe imprezy. Poziomem uczestników... bo organizacyjnie już ich przegoniła - stwierdził Tomek Małek, zwycięzca "Flair Ring", zaraz po ogłoszeniu wyników
Sędziami technicznymi IFL "Flair Ring" byli Cezary Broda i Michał Kośnik z grupy EvolutionBar, która objęła patronat nad imprezą oraz Mikołaj Nowak - przedstawiciel FBA w Polsce.
- "Flair Ring" to nowoczesne barmaństwo - połączenie techniki, idealnej organizacji zawodów z wysokim poziomem kompetencyjnego przygotowania sędziów i zawodników, dla których przede wszystkim jest organizowana ta impreza. Jesteśmy dumni, że to właśnie nam przypadł zaszczyt pokazania nowego oblicza pracy za barem - mówi Grzegorz Zięba.
Sponsorami IFL są: Martini, Kuger - syropy Monin, Schweppes i Texar. Natomiast partnerzy imprezy to: Red Bull Polska, Polish Prestige Hotels, restauracja Champions w hotelu Marriott, Dynasoft oraz Komplex. Patronem medialnym jest "Hotelarz".
Dodaj komentarz