Accor i grupa kapitałowa Polski Holding Hotelowy ogłosiły rozpoczęcie współpracy. W przyszłym roku wchodzący w skład Grupy PHH 308-pokojowy Interferie Hotel Medical Spa Świnoujście przyjmie pierwszych gości pod marką Mövenpick.
Świnoujście będzie piątą lokalizacją, gdzie planowany jest hotel pod tą marką premium, po Wrocławiu, Poznaniu, Zakopanem i Karpaczu. – Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z tak prężnie działającą grupą, jaką jest Polski Holding Hotelowy.
Doceniamy zaangażowanie naszego partnera w rozwój hotelarstwa w Polsce i wierzymy, że zawarte porozumienie wzmocni krajową pozycję obu grup – mówi Jacek Stasikowski, development director na Polskę sieci Accor. – Jesteśmy dumni, że Polski Holding Hotelowy wybrał dla swojego prestiżowego obiektu w Świnoujściu naszą markę Mövenpick.
Jej wysoka rozpoznawalność w Niemczech oraz rosnąca popularność w Polsce z pewnością przyczynią się do zwiększenia atrakcyjności hotelu. Otwarty w 2011 r. hotel Interferie dysponuje 308 pokojami, restauracją, kawiarnią oraz rozbudowaną strefę SPA & wellness i siedmioma salami konferencyjnymi o łącznej powierzchni 740 m kw. – Marka Mövenpick bardzo dobrze pasuje do usług świadczonych przez Interferie Medical Spa w Świnoujściu.
Będzie wspaniałym uzupełnieniem kolekcji o hotel wypoczynkowy w modnej destynacji, gdzie główny segment gości stanowi rynek niemiecki, na którym Accor ma bardzo silną i ugruntowaną pozycję – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes zarządu PHH. •
Dodaj komentarz