Nowa strategia B&B Hotels Polska – smart choice   INWESTYCJE

Grupa B&B Hotels ogłosiła nową strategię dla Polski i planuje zostać liderem rynku w segmencie value-for-money. Jej najważniejsze cele to rozwój sieci hoteli oraz ewolucja standardu obiektów. B&B Hotels chcą stanowić smart choice - rozsądny wybór dla gości, pracowników oraz inwestorów.

– Wraz z nową strategią wrzucamy wyższy bieg. W latach 2023 i 2024 będziemy wzmacniać struktury oraz intensyfikować nasze działania w zakresie oferty i rozwoju – mówi Jakub Bilik, dyrektor zarządzający i członek zarządu w B&B Hotels Polska. – Polska jest dla Grupy B&B Hotels jednym z sześciu największych rynków w Europie, licząc Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię i Wielką Brytanię. W Polsce naszą ambicją jest osiągnięcie pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money.

Oznacza to, że w najbliższych latach można spodziewać się istotnego przyrostu liczby hoteli B&B Hotels w Polsce? – Planujemy rozwój w oparciu o długoterminowe umowy najmu w trzech kierunkach:  1) przejęcia hoteli, które wpisują się w naszą strategię, a nie mogą lub nie chcą kontynuować swojej działalności;  2) konwersje nieruchomości innych niż hotelowe; 3) nowe inwestycje we współpracy z deweloperami oraz inwestorami – opisuje Jakub Bilik. – Chcemy aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnić ofertę dla naszych gości w każdym miejscu, do którego podróżują w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Jesteśmy otwarci na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości jak np. centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use. Poszukujemy również inwestorów, którzy posiadają lub zamierzają zakupić nieruchomość, gdzie byliby gotowi przygotować dla nas powierzchnię i wynająć nam ją długoterminowo.

W ofercie poszczególnych hoteli mają pojawić się pokoje biznesowe i pokoje premium. Dodatkowo spółka B&B Hotels Polska planuje także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli o dodatkowe produkty w sklepikach B&B Shop, ofertę napojów i posiłków oraz możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe lub co-working. – Pracujemy również nad wzbogaconą ofertą śniadań i ofertą gastronomiczną na pozostałe pory dnia po śniadaniu – mówi Łukasz Kaleta, dyrektor operacyjny B&B Hotels Polska.

Nowa strategia B&B Hotels zakłada także wdrożenie w najbliższych latach nowych rozwiązań technologicznych w polskich hotelach, m.in. o platformach rezerwacyjno-marketingowych, które przyspieszą obsługę i podniosą komfort gości.

W sieci B&B Hotels działa obecnie blisko 700 hoteli w 15 krajach w Europie i Brazylii, w tym 11  w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu,  Łodzi, Poznaniu, Katowicach , Lublinie, Rzeszowie, Toruniu, Nowym Targu, a od maja 2023 r. również w Kielcach. Największym akcjonariuszem od 2019 r. jest bank Goldman Sachs.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *