Nadmorskie obiekty PHH z przychodami z majówki o 56 proc. wyższymi niż w ub.r.   WYNIKI RYNKOWE

Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za długi, majowy weekend w swoich nadmorskich obiektach. Odnotowały one bardzo wysoką frekwencję na poziomie ok. 83 proc. Widać to na przykładzie obłożenia w dwóch obiektach Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, a także w hotelu Best Western w Juracie. Średnia cena była wyższa o 102 zł, a ich łączne przychody zwiększyły się o ok. 400 tys. zł do 1,1 mln.

Nastąpił również wzrost ceny średniej z 343 zł podczas majówki w 2022 r. do 445 zł w stosunku do analogicznego okresu w tym roku.– Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych wypoczynkowych obiektów, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą o 102 zł ceną średnią daje nam wzrost przychodów o 56,3 proc. w naszych nadmorskich kurortach – z 703,8 tys. zł podczas majówki w 2022 r. do 1,1 mln zł w tym roku – podsumowuje Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor pionu finansów w spółce PHH. 



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *