W najnowszym wydaniu "Hotelarza" Tematem Numeru jest - a jakże, bo co obecnie może być innego - sztuczna inteligencja i to czy będzie miała realny wpływ na inwestycje i usługi hotelarskie, które generalnie polegają jednak na noclegu w łóżku, śniadaniu z bufetem szwedzkim, czasami masażu czy zabiegu na twarz i ciało.
O to, jaki wpływ na różne aspekty hotelarstwa może mieć rozwój AI pytamy - poza samą AI, a jakże - również Wiktora Wróbla, prezesa zarządu spółki Nosalowy Dwór, Marcina Górzyńskiego, prezesa Aquila Group (m.in. Holiday Inn Warszawa Józefów), Rafała Abramczyka, CEO firmy doradczej hotelAG, Rafała Burskiego, dyrektora E-commerce Satoria Group, Blankę Retmańską-Man, prezes Idea Profit i Kamila Czajkowskiego, psychologa, coacha, trenera biznesu, hotelarza, dyrektora Centrum Szkoleń i Doradztwa Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.
Na okładce: 12-14 Stradom House, Autograph Collection Kraków. Zdjęcie nie wygenerowane przez AI. To prawdziwy pokój w prawdziwym hotelu, który otwarty został w kwietniu i ma ambicje zostania najlepszym hotelem w mieście.
Dodaj komentarz