My Story Gdynia to hotel, w którym samopoczucie wynikające z wyspania się i komfort nocnego wypoczynku stały się najważniejszymi czynnikami determinującymi cały proces projektowania obiektu. Obiekt wdrożył misję „Wyśpij się”, oferując gościom wyciszone pokoje w odpowiedniej kolorystyce, kołdry obciążające, specjalne aromaty, strefę relaksu oraz menu dopasowane do rytmu biologicznego dnia.
Jak opisują właściciele hotelu, jego koncepcja powstała jako wynik głębokiej, wieloaspektowej analizy potrzeb osób zatrzymujących się w obiektach noclegowych. Włączono do niej analizę publikacji naukowych, trendów, badania i głosy ekspertów. Osią całości dla stworzenia koncepcji marki było pytanie: dlaczego śpimy? Tak zatytułowana publikacja dr. Matthew Walkera z Uniwersytetu Harvarda pojawiła się w 2017 r. i w dużym stopniu wpłynęła na
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz