Ponieważ rośnie popularność internetowych systemów rezerwacyjnych, Qubus zainwestował we własną aplikację tego typu - Save&Stay.
System rezerwacyjny na stronie hotelu staje się już standardem. Czym jednak powinna wyróżniać się taka aplikacja, aby mogła przynieść realny wzrost sprzedaży? - Przede wszystkim użytecznością, intuicyjną nawigacją - mówi Krzysztof Stęplowski, zajmujący się promocją online sieci Qubus Hotel. - Dobrze, jeśli klient może błyskawicznie sprawdzić dostępność, dokonać rezerwacji, zobaczyć zdjęcia i umiejętnie przygotowany krótki opis pokoju.
Jeszcze lepiej, jeśli wraz z funkcjonalnym systemem otrzymuje również atrakcyjną cenę bądź pakiet promocyjny.
Właśnie cena jest elementem, którym hotele najczęściej starają się przyciągać klientów na swoje strony. Promując własną ofertę Save&Stay, sieć Qubus chce zapewnić swoim gościom nie tylko łatwy w obsłudze system rezerwacji, ale też najniższe stawki dla swoich pokoi w Internecie. - To idealne połączenie, pozwalające zyskać zarówno większą sprzedaż, jak i lojalność oraz zaufanie naszych klientów - tłumaczy Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay. - I notujemy dynamiczny wzrost popularności właśnie tego kanału dystrybucji, porównywalny z największymi systemami rezerwacji online.
System rezerwacyjny na stronie hotelu staje się już standardem. Czym jednak powinna wyróżniać się taka aplikacja, aby mogła przynieść realny wzrost sprzedaży? - Przede wszystkim użytecznością, intuicyjną nawigacją - mówi Krzysztof Stęplowski, zajmujący się promocją online sieci Qubus Hotel. - Dobrze, jeśli klient może błyskawicznie sprawdzić dostępność, dokonać rezerwacji, zobaczyć zdjęcia i umiejętnie przygotowany krótki opis pokoju.
Jeszcze lepiej, jeśli wraz z funkcjonalnym systemem otrzymuje również atrakcyjną cenę bądź pakiet promocyjny.
Właśnie cena jest elementem, którym hotele najczęściej starają się przyciągać klientów na swoje strony. Promując własną ofertę Save&Stay, sieć Qubus chce zapewnić swoim gościom nie tylko łatwy w obsłudze system rezerwacji, ale też najniższe stawki dla swoich pokoi w Internecie. - To idealne połączenie, pozwalające zyskać zarówno większą sprzedaż, jak i lojalność oraz zaufanie naszych klientów - tłumaczy Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay. - I notujemy dynamiczny wzrost popularności właśnie tego kanału dystrybucji, porównywalny z największymi systemami rezerwacji online.
Dodaj komentarz