Czy kosmetyki hotelowe, mogą mieć wpływ na zadowolenie gościa? Trzeba przyznać, że na standard hotelu ma wpływ wiele czynników, również bardzo często niezależnych od obiektu. Nie jest jednak tajemnicą, że spory klucz do sukcesu kryje się w detalach, w tych z pozoru nieistotnych rzeczach, jakimi są na przykład kosmetyki hotelowe i odpowiednio dobrana galanteria hotelowa.
Szczęśliwy klient to taki, który wróci
W obecnych czasach hotel pełni wiele funkcji, od biznesowych, rozrywkowych, po wypoczynkowe. Jakiekolwiek nie byłyby motywy przyjazdu gości do hotelu, trzeba podkreślić jedną rzecz. Jeśli klient na miejscu czuje się dobrze, to wróci. I choć na samopoczucie gości ma wpływ wiele czynników, jak na przykład jakość wystrój wnętrz, wielkość pokoju, dostęp do łazienki, strefa gastronomiczna, sale konferencyjne i wiele innych udogodnień, to droga do całkowitego sukcesu wciąż jest długa.
Niewielka inwestycja, duży zysk
Jakość kosmetyków dostępnych w ofercie hotelowej ma w tej sytuacji sporo do powiedzenia i znacząco może podnieść standard hotelu. Dlaczego? Kupując artykuły higieniczne do domu, zwracamy ogromną uwagę na jakość, zapach czy konsystencję. Wybieramy produkty znane, zaufane, polecane, gdyż nie ma nic ważniejszego niż komfort w kwestiach higieny. W podróży, gdzie w wielu przypadkach goście nie mają możliwości zabezpieczenia się w ulubione kosmetyki, nie jest inaczej. Każde dobre doświadczenie przekłada się na ogólną opinię obiektu, dlatego tak ważne są detale, które ułatwią klientom pobyt hotelu.
Jak dobrać odpowiedni produkt?
Poświęcenie odrobiny czasu na dobranie odpowiednich, dobrych jakościowo produktów kosmetycznych dla swoich gości jest bez wątpienia nie lada wyzwaniem. W końcu musi być to produkt, który wpłynie na lepsze samopoczucie klienta, a przy okazji taki, który wpasuje się w różnorodne gusta. Gdy klient ma dobre kosmetyki w pokoju, czuje się dopieszczony i zadbany. Wie, że hotel dba o jego komfort.
Cała magia kryje się w jakości
Zróżnicowane produkty, bardzo dobrej jakości można znaleźć w ofercie firmy Produkty Dla Hoteli, której kosmetyki w prosty i przyjemny sposób umilą gościom pobyt w hotelu, nie narażając właścicieli na ogromne koszty inwestycyjne.
Firma oferuje aż trzy linie produktów, które niezależnie od wyboru, zdobędą serca hotelowych gości. Linia Green i Linia Grey to idealne połączenie cytrusowych i kwiatowych nut z esencją z zielonej herbaty, która nierozłącznie kojarzy się z ciepłem lata, odpoczynkiem i chwilą dla siebie. Dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych, by w sposób drobiazgowy dopasować się do aranżacji łazienki i oprócz pięknego zapachu, cieszyć też oko.
Do wyboru mają miniaturowe mydełka, szampony, odżywki do włosów, żele i balsamy do ciała.
W ofercie Produkty Dla Hoteli dostępna jest również linia Midnight Blue, która z pewnością zachwyci gusta nawet najbardziej wymagających klientów. Jest to seria kosmetyków ekskluzywnych i przy okazji prawdziwa uczta dla zmysłów, gdzie łączą się takie zapachy jak bergamotka, słodycz mandarynki, jaśmin czy łagodne nuty białego piżma. Dodatkowo linia Blue jest dostępna w przyciągającej oko kolorystyce, która nie bez przyczyny kojarzy się z aksamitną nocą.
Niezależnie od ilości gwiazdek, oferta firmy Produkty Dla Hoteli podniesie standard pobytu. Oprócz wcześniej wymienionych kosmetyków, ich oferta rozszerzona jest o dodatkowe komplementy galanterii hotelowej, jak czepki, szczoteczki do zębów, zestawy do golenia, kapcie, igielniki, szczotki do ubrań, a nawet grzebienie i worki na pranie, co zdecydowanie ułatwia hotelom drogę ku coraz wyższej jakości.
Pełna oferta firmy znajduje się na stronie www.ProduktyDlaHoteli.pl gdzie również istnieje możliwość zamówienia darmowych próbek do hotelu.
Dodaj komentarz