Autor: Katarzyna Klimkiewicz
Autorka jest doradcą podatkowym,
Partnerem w TPA Horwath
Na rynku hotelowym powszechnym zjawiskiem jest oferowanie usług w formie pakietów. Pojawienie się takiej oferty jest naturalną konsekwencją zaawansowania poziomu usług oferowanych w Polsce, z drugiej strony jest odpowiedzią na istniejące zapotrzebowanie klientów, korzystających z usług hotelowych.
Modyfikacja i wzbogacenie podstawowej usługi stanowią niewątpliwie uatrakcyjnienie oferty hotelowej. Wpisuje się to w naturalny sposób w dominujące w ostatnim okresie trendy związane z ograniczeniem popytu ze strony klientów na usługi hotelowe. Spowodowane jest to chociażby niższą liczbą turystów odwiedzających Polskę czy też ograniczeniem budżetów firm na wydatki związane z organizacją integracji, spotkań, konferencji, innych imprez, a także ograniczaniem wydatków na podróże służbowe. Jakie są oczekiwania klientów korzystających z usług podmiotów działających w branży hotelowej? Czy obecna na rynku oferta w wystarczającym stopniu wychodzi naprzeciw popytowi?
Wiele usług w ramach jednej
[...]
Partnerem w TPA Horwath
Na rynku hotelowym powszechnym zjawiskiem jest oferowanie usług w formie pakietów. Pojawienie się takiej oferty jest naturalną konsekwencją zaawansowania poziomu usług oferowanych w Polsce, z drugiej strony jest odpowiedzią na istniejące zapotrzebowanie klientów, korzystających z usług hotelowych.
Modyfikacja i wzbogacenie podstawowej usługi stanowią niewątpliwie uatrakcyjnienie oferty hotelowej. Wpisuje się to w naturalny sposób w dominujące w ostatnim okresie trendy związane z ograniczeniem popytu ze strony klientów na usługi hotelowe. Spowodowane jest to chociażby niższą liczbą turystów odwiedzających Polskę czy też ograniczeniem budżetów firm na wydatki związane z organizacją integracji, spotkań, konferencji, innych imprez, a także ograniczaniem wydatków na podróże służbowe. Jakie są oczekiwania klientów korzystających z usług podmiotów działających w branży hotelowej? Czy obecna na rynku oferta w wystarczającym stopniu wychodzi naprzeciw popytowi?
Wiele usług w ramach jednej
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz