Kilkunastu hotelarzy z całej Polski uczestniczyło w pierwszym z tegorocznych seminariów szkoleniowych z cyklu Akademii Hotelarza, które odbyło się w czwartek 23 lutego w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Tym razem uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu maksymalizacji zysku ze sprzedaży pokoi hotelowych.
Merytoryczne warsztaty zostały przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymali innowacyjne i skuteczne rozwiązania, które będą mogli teraz wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Omawiano także studium konkretnych przypadków.
Akademia Hotelarza jest sekcją szkoleniową działającą z sukcesem już od ponad 15 lat przy najpopularniejszym magazynie branży hotelowej, miesięczniku Hotelarz.
W ramach Akademii organizowane są uznawane za najlepsze w branży eksperckie szkolenia dla właścicieli i kadry zarządzającej hoteli, dzięki którym uczestnicy doskonalą swoje kompetencje, wymieniają się wiedzą i poznają najskuteczniejsze rozwiązania stosowane przez hotele sieciowe i liderów rynku niezależnego.
Trenerami Akademii Hotelarza są tylko najlepsi krajowi fachowcy, liderzy swoich dziedzin, z wieloletnim doświadczeniem rynkowym.
Wszystkie szkolenia prowadzone są według sprawdzonej formuły praktycy-praktykom, z ogromnym naciskiem na praktyczny aspekt i użyteczność przekazywanej wiedzy.
Szczegóły dotyczące kolejnych szkoleń dostępne są na stronie www.akademia-hotelarza.pl
Dodaj komentarz