Rok zaczął się świetnie. Przynajmniej na Phukecie. Hotele nadal pełne, RevPAR w przeliczeniu na nasze oscyluje wokół 500 zł, kasa płynie, goście odpływają… z wrażenia i po spożyciu. Jest dobrze. I tak już przez jakiś czas będzie, bo choć Rosjanie nie za bardzo mają czym latać, to Europa i Kazachstan walą śmiało, Chiny ruszyły z bezpośrednimi lotami z Szanghaju, Hongkongu, a Singapur mamy od dawna. Rok Królika w pełni, wszyscy kicają, aż serce hotelarza się raduje.
Się raduje, dopóki nie zajrzy do newslettera z Portalu Spożywczego – od razu humor popsuty na pół dnia. Na szczęście na pół tylko, bo zanim w kraju zaczniemy narzekać, to tu jesteśmy w zenicie, po premierowej misce ryżu i odliczamy godziny do aperitifu.
No więc w newsletterze pasjonująca lektura: „Jakie są cele Strategii Funduszu Promocji Mleka na 2023 rok?”. Trudne do osiągnięcia, bo jak czytam: wzrost kosztów produkcji, ograniczenie możliwości eksportu przez wojnę w Ukrainie oraz C19 w Chinach, malejące pogłowie krów mlecznych, ryzyko całkowitego spadku opłacalności produkcji i poszukiwanie nowych rynków zbytu, w krajach trzecich, tj. kierunek azjatycki.
Trauma, ale po co na
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz