Początkowo celem są tzw. rynki secondary i tertiary, czyli poza centrami miast lub w mniejszych miejscowościach czy przy autostradach, szczególnie tam, gdzie nie ma jeszcze hoteli tej sieci. Szacowana cena za nocleg wynosić ma ok. 90 dol. Hilton kieruje swoją ofertę do właścicieli wszystkich hoteli pod konkurencyjnymi markami w segmentach od klasy wyższej ekonomicznej do niższej średniej.
Każdy musi przejść remont
– Marka konwersyjna w segmencie ekonomicznym nie oznacza, że wyrzucamy standardy przez okno – podkreśla Bill Duncan, global category head focused service and all suites brands w Hiltonie. – Każdy hotel musi przejść przegląd. Mamy obecnie 100 umów z właścicielami, którzy sprowadzili do nas hotele.
Ale też musieliśmy odmówić już ponad 100, które nie spełniają naszych kryteriów. Każdy z hoteli, który po przeglądzie przez Hilton Supply Management – firmowego dostawcę zaopatrzenia, zostanie zakwalifikowany do nowej marki, będzie musiał przejść oprac
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz