Accor prezentuje nowy soft brand z segmentu midscale

Accor ogłosił wprowadzenie nowego sof brandu Handwritten Collection. Dopełnia on o segment midscacle porfolio marek „kolekcyjnych” sieci – z MGallery Hotel Collection w segmencie premium i Emblems Collection w luksusowym. To 44. marka Accoru.

19 stycznia pod marką Handwritten Collection zadebiutowały dwa pierwsze hotele – w alpejskim Saint Gervais we Francji i w Szanghaju, w lutym ruszą dwa w Australii – w Sydney i Perth, w kwietniu następny we Francji – w Annecy, a w maju w Tuluzie i estońskim Tallinnie.

Łącznie podpisano już umowy na 13 obiektów, które działać będą także w Wietnamie, Rumunii i Hiszpanii, w trakcie negocjacji jest ponad 110 kolejnych, a do końca dekady działać ma ponad 250. Wszystkie dotychczas podpisane umowy to konwersje już działających obiektów, ale jak

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *