W hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odbył się zjazd 150 managerów sieci Louvre Hotels Group z całej Europy. Celem wydarzenia było „zjednoczenie całej rodziny LHG, by zademonstrować siłę firmy oraz wytyczyć nowe ścieżki jej rozwoju”.
W spotkaniu wzięli udział dyrektorzy hoteli oraz przedstawiciele biur regionalnych i francuskiej centrali sieci. – Uznaliśmy, że to niezwykle ważne, aby po czasach pandemicznej rozłąki wreszcie spotkać się na żywo w jak najliczniejszym gronie, wspólnie omówić najważniejsze sprawy i nacieszyć się towarzystwem naszych kolegów i koleżanek z całej Europy.
To była świetna okazja, by podziękować sobie za wspólny trud i sukcesy odniesione w kryzysowych latach 2020-2022, a także przygotować się do wspólnego stawienia czoła nowym wyzwaniom – stwierdził Andreas Tscherning, COO Louvre Hotels Group. Gościem specjalnym podczas sesji plenarnej szczytu był niewidomy mówca motywacyjny Franck Pruvost, który zachęcił uczestników do tego, by w rozpędzonych czasach spróbowali zmienić swoją wrażliwość – zwolnili, dali sobie czas na namysł i słuchanie innych – oraz stosunek do własnych błędów – zaprzyjaźnili się z nimi i nauczyli się wyciągać z nich wnioski.
Następnie uczestnicy wzięli udział w warsztatach. Każda z czterech sesji dotyczyła innej tematyki. Pierwszą poświęcono narzędziom stosowanym w LHG dla utrzymywania spójności między treściami publikowanymi na stronach brandowych a tymi pojawiającymi się w serwisach OTA. Druga dotyczyła dobrych praktyk w zakresie guest experience. W trzeciej Franck Pruvost poprowadził warsztaty z pracy zespołowej, podczas których wyjaśnił, jak pokonywać ograniczenia i bezpiecznie nawigować w mroku niespokojnych czasów.
Ostatnią sesję poświęcono metodom rekrutacyjnym rozwijanym z różnych krajach Europy w obliczu nowych wyzwań na rynku pracy w branży hospitality. Zwieńczeniem całego wydarzenia był wieczorny bankiet w nowej przestrzeni kulinarno-rozrywkowej The Complex działającej przy hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. •
Dodaj komentarz