Już 26 lutego zapraszamy do hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie na wyjątkowe seminarium szkoleniowego poświęcone MAKSYMALIZACJI ZYSKU Z KAŻDEGO SPRZEDANEGO POKOJU W HOTELU.
Poznaj najlepsze sposoby i dowiedz się jak optymalnie wdrożyć i stosować politykę revenue management w Twoim obiekcie!
Dowiedz się jak robią to pozostali gracze na rynku.
REVENUE MANAGEMENT, strategia ustalania cen w hotelarstwie – poziom l
Miejsce: Courtyard by Marriott, Warszawa
Szanujemy Twój czas!
Szkolenie trwa tylko jeden dzień, jest maksymalnie skondensowane, pełne praktycznych porad i wypróbowanych rozwiązań gotowych do zastosowania.
Merytoryczne warsztaty zostaną przeprowadzone przez jednego z najlepszych specjalistów w Polsce, Pana Rafała Burskiego, dyrektora ds. e-commerce w Satoria Group.
Uczestnicy podczas szkolenia otrzymają innowacyjne, ale sprawdzone rozwiązania, które będą mogli wykorzystać w codziennej praktyce zawodowej, aby zwiększać przychody w swoich hotelach. Będzie również czas na zadanie pytań dotyczących konkretnych przypadków.
HARMONOGRAM SZKOLENIA
9:15 – 9:30 – Rejestracja, poczęstunek śniadaniowy
9:30 – 12:30 – Część I
1. Komponenty Revenue Management oraz historia tej praktyki biznesowej
2. Kultura Revenue management-u, miejsce i jego rola w zależności od organizacji
3. Ekonomia, a Revenue Management, współzależność
4. Segmentacja rynkowa
5. Prognozowanie - rodzaje prognoz w zależności od celu
12:30 – 13:30 - Lunch/Networking
13:30 – 16:30 – Część II
1. Pricing - od strategii do taktyki
2. Strategia zarządzania przychodami (optymalizacji przychodów)
3. Zarządzanie dostępnością hotelu
4. Benchmarking - analiza pozycji rynkowej hotelu, kluczowe wskaźniki
5. Marketing, a revenue management oraz zarządzanie reputacją
6. Podsumowanie – złote myśli i wskazówki
W przypadku pytań prosimy o kontakt:
Wiola Wiater
22 333 88 10, 509 416 935
w.wiater@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz