W listopadzie do zespołu Condohotels Management Sp. z o.o., spółki Condohotels Group odpowiedzialnej za zarządzanie obiektami hotelowymi grupy, dołączyły dwie nowe osoby zajmując kluczowe stanowiska w strukturach firmy. Rafał Abramczyk objął stanowisko Dyrektora Generalnego a Jarosław Majstat – Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu. Ich obowiązki będą związane z działalnością istniejącego od 2009r. Hotelu Platinum**** SPA & Business oraz nowo powstałego hotelu Willa Port**** Conference Resort & SPA.
Rafał Abramczyk, absolwent wydziału prawa i administracji UWM oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Zarządzania, specjalizuje się w zarządzaniu oddziałami firm działających w sektorze usługowo-handlowym. Przed dołączeniem do zespołu Condohotels Group Abramczyk pełnił funkcję Wicedyrektora Kompleksu Hotelowego obejmującego hotele: Premiere Classe, Kyriad Prestige i Campanile w Warszawie. Współtworzył i wprowadzał w życie strategię rozwoju grupy w Polsce. Był odpowiedzialny za koordynację oraz efekty działalności hoteli, restauracji hotelowych oraz centów konferencyjnych. Tworzył i wprowadzał międzynarodowe standardy i procedury we wszystkich działach hotelu. Przygotowywał i wdrażał budżety i plany marketingowe. Zajmował się także zarządzaniem zespołem całej organizacji liczącym łącznie 80 osób.
Wcześniej przez 4 lata pełnił funkcję Dyrektora Hotelu Premiere Classe w Warszawie. Odpowiadał tam za zarządzanie sprzedażą, marketingiem, finansami, relacjami z partnerami biznesowymi oraz zasobami ludzkimi. Doświadczenie w branży hotelarskiej zdobywał także na stanowisku Asystenta Dyrekcji, które piastował przez prawie 3 lata w tym samym hotelu. Miał wtedy okazję zapoznać się z praktyką zarządzania recepcją, salą śniadaniową czy magazynami. Zajmował się również koordynacją zakupów, nadzorem nad przestrzeganiem wymogów wynikających z przepisów prawa, comiesięcznym raportowaniem, analizowaniem sprzedaży oraz koordynacją księgowości i rozliczeń między kooperującymi jednostkami. Solidne podstawy w zakresie organizacji i prowadzenia różnego rodzaju imprez i eventów zbudował prowadząc przez prawie 6 lat własną działalność gospodarczą i współpracując z licznymi firmami oraz hotelami. Obecnie jako Dyrektor Generalny jest odpowiedzialny za zarządzanie Hotelem Platinum**** i hotelem Willa Port**** mieszącymi się w Ostródzie.
Jarosław Majstat, absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, jest związany z branżą hotelową od 20 lat. Ścieżkę zawodową rozpoczynał w roku 1990 w nowo otwartym hotelu Marriott w Warszawie. Następnie pracował m.in. w hotelach: Jan III Sobieski, Hyatt, Radisson SAS i InterContinental. Zajmował tam stanowiska związane ze sprzedażą, dzięki czemu zyskał duże doświadczenie w tej dziedzinie na każdym szczeblu organizacji. Współtworzył Szkołę Stylu koordynując współpracę pomiędzy nią a VIAMODA Polsko-Włoską Szkołą Designu i Managementu. Miał okazję pełnić funkcję konsultanta merytorycznego dla Condohotels Group w początkach jej istnienia. W latach 2009-2010 zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie był całościowo odpowiedzialny za działania sprzedażowe i marketingowe. Przygotowywał i realizował budżet przychodowy i marketingowy hotelu i nadzorował pracę kilkudziesięcioosobowego zespołu podzielonego pomiędzy dział sprzedaży, marketingu, revenue management i rezerwacji. Odpowiadał także za działania sprzedaży bezpośredniej oraz przygotowanie materiałów marketingowych i sprzedażowych hotelu. W listopadzie br. ponownie związał się z Condohotels Group, aby objąć stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, odpowiedzialnego za promocję i sprzedaż Hotelu Platinum**** i Hotelu Willa Port**** Ostródzie.
Rafał Abramczyk, absolwent wydziału prawa i administracji UWM oraz Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Zarządzania, specjalizuje się w zarządzaniu oddziałami firm działających w sektorze usługowo-handlowym. Przed dołączeniem do zespołu Condohotels Group Abramczyk pełnił funkcję Wicedyrektora Kompleksu Hotelowego obejmującego hotele: Premiere Classe, Kyriad Prestige i Campanile w Warszawie. Współtworzył i wprowadzał w życie strategię rozwoju grupy w Polsce. Był odpowiedzialny za koordynację oraz efekty działalności hoteli, restauracji hotelowych oraz centów konferencyjnych. Tworzył i wprowadzał międzynarodowe standardy i procedury we wszystkich działach hotelu. Przygotowywał i wdrażał budżety i plany marketingowe. Zajmował się także zarządzaniem zespołem całej organizacji liczącym łącznie 80 osób.
Wcześniej przez 4 lata pełnił funkcję Dyrektora Hotelu Premiere Classe w Warszawie. Odpowiadał tam za zarządzanie sprzedażą, marketingiem, finansami, relacjami z partnerami biznesowymi oraz zasobami ludzkimi. Doświadczenie w branży hotelarskiej zdobywał także na stanowisku Asystenta Dyrekcji, które piastował przez prawie 3 lata w tym samym hotelu. Miał wtedy okazję zapoznać się z praktyką zarządzania recepcją, salą śniadaniową czy magazynami. Zajmował się również koordynacją zakupów, nadzorem nad przestrzeganiem wymogów wynikających z przepisów prawa, comiesięcznym raportowaniem, analizowaniem sprzedaży oraz koordynacją księgowości i rozliczeń między kooperującymi jednostkami. Solidne podstawy w zakresie organizacji i prowadzenia różnego rodzaju imprez i eventów zbudował prowadząc przez prawie 6 lat własną działalność gospodarczą i współpracując z licznymi firmami oraz hotelami. Obecnie jako Dyrektor Generalny jest odpowiedzialny za zarządzanie Hotelem Platinum**** i hotelem Willa Port**** mieszącymi się w Ostródzie.
Jarosław Majstat, absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Warszawie, jest związany z branżą hotelową od 20 lat. Ścieżkę zawodową rozpoczynał w roku 1990 w nowo otwartym hotelu Marriott w Warszawie. Następnie pracował m.in. w hotelach: Jan III Sobieski, Hyatt, Radisson SAS i InterContinental. Zajmował tam stanowiska związane ze sprzedażą, dzięki czemu zyskał duże doświadczenie w tej dziedzinie na każdym szczeblu organizacji. Współtworzył Szkołę Stylu koordynując współpracę pomiędzy nią a VIAMODA Polsko-Włoską Szkołą Designu i Managementu. Miał okazję pełnić funkcję konsultanta merytorycznego dla Condohotels Group w początkach jej istnienia. W latach 2009-2010 zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie, gdzie był całościowo odpowiedzialny za działania sprzedażowe i marketingowe. Przygotowywał i realizował budżet przychodowy i marketingowy hotelu i nadzorował pracę kilkudziesięcioosobowego zespołu podzielonego pomiędzy dział sprzedaży, marketingu, revenue management i rezerwacji. Odpowiadał także za działania sprzedaży bezpośredniej oraz przygotowanie materiałów marketingowych i sprzedażowych hotelu. W listopadzie br. ponownie związał się z Condohotels Group, aby objąć stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu, odpowiedzialnego za promocję i sprzedaż Hotelu Platinum**** i Hotelu Willa Port**** Ostródzie.
Dodaj komentarz